Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
2 października 15:10 zadałem pytanie sprzedającemu https://allegro.pl/uzytkownik/flixsystem odnośnie oferty 7969966462. Dalsza korespondencja:
W dni wolne od pracy firmy zwykle są nieczynne i jedynie automat klepie jakaś ustawiona odpowiedź ale w dni robocze sprzedawca powinien odpowiedzieć niezwłocznie bo inaczej nalicza mu punkty ujemne . Jeśli nie odpowiada warto poszukać innego z którym będzie lepszy dialog.
@swistak2112 Odpowiedź z autorespondera. Poczekaj na właściwą albo szukaj przedmiotu gdzie indziej.
Zatem jeszcze raz napiszę. A nuż? Takiego modułu inni nie mają, a i nie chcę też kupować czegoś, co będzie elektrośmieciem od razu.
W weekend nie muszą odpowiadać ale już teraz powinni ale żeby im "jakość" nie poleciła posługują się BOTami. Poczekaj do jutra a najlepiej poszukaj innego sprzedającego.
Swoją drogą te autorespondery to niezła patologia i Allegro powinno się za to wziąć. Bo co to za różnica dla klienta czy dostanie taką "odpowiedź" czy wcale nie otrzyma.
Ważne są dla sprzedających!
Tak, ja wiem. Tylko jest to przez sprzedających takie trochę omijanie wymogu. Bo przecież nie taki był zamysł Allegro, żeby klienci dostawali automatyczne odpowiedzi, nic nie wnoszące. Gdyby tak było to autoresponder byłby wbudowany w konto sprzedawcy. 🙂
@zibikkk Tylko, że kupujący nie liczą się z tym kiedy i o której zadają pytanie. Miałem już takiegi delikwenta co dzwonił o 1 w nocy > drugi pisał o 2 w nocy sms-a, bo nie odpisałem na pytanie zadane o 23.30. Jak kupujący zaczną traktować sprzedawców normalnie to wtedy bot nie będzie potrzebny. Dlaczego nikt nie pójdzie o 23.00 do sklepu i nie zacznie się awanturować, że zamknięty > bo on chciał coś zobaczyć. Czasami te pytania zadawane o dziwnych porach sa po prostu beznadziejne > wystarczyłoby oprócz tytułu aukcji (przynajmniej u mnie) przeczytać opis > i tam była odpowiedź.
Przecież ja nie o tym. Chodzi o to, że mając autorespondera sprzedawca może w ogóle nie odpowiadać na pytania, bo w systemie ma zaliczoną odpowiedź.
To jacy są klienci to ja doskonale wiem i zgadzam się z Tobą w pełni.
Dziś minęło 2 dni robocze. Ale nie ma sprawy, kupiłem inaczej. Podziękowania.
@zibikkk Gdyby nie wymogi Allegro odpowiadania w okreslonym czasie, za przekroczenie którego sprzedający dostaje po jakości (może stracić Smarka) to autoresponder nie byłby potrzebny. Allegro nie może zakazać jego stosowania, bo to legalny program.
Ale to oczywiste. Sam jestem sprzedawcą i wiem jak to działa. Chodzi mi po prostu o samą ideę. 🙂