Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam problem, zwróciłem do paczkomatu zakupiony przedmiot, wszystko ładnie zapakowane na paczce wpisany był nawet nr zwrotu, po chwili dostałem SMSem powiedzenie nadania zwrotu i .... no własnie status paczki jest jako oczekujący na odbiór przez kuriera a minęło kilka dni, miasto wojewódzkie, kurier przy tym paczkomacie jest kilka razy dziennie. Dzwoniłem na infolinie paczkomatów wg ich statusu paczka jest odebrana przez kuriera i gdzieś na sortowni sobie lecą kolejne dni a dalszej odpowiedzi z Inpostu brak. Co mam robić przedmiot był wartościowy kosztował blisko tysiąc złotych. Z Allegro nie ma żadnej logicznej formy kontaktu w takim przypadku by poprosić o pomoc/interwencję co mam robić ?
@wisnia100Allegro tutaj chyba nie pomoże. Złóż oficjalną reklamację do Inpostu. Im szybciej tym lepiej.
https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Najlepiej założyć dyskusje ze sprzedajacym brak towaru po wpłacie i on jako nadawca powinien zlokalizować przesyłkę
coś ci się pomyliło
dlaczego ma pisać do allegro, że nie otrzymał towaru skoro go otrzymał i go jeszcze zwrócił?
inpost nakleja na towar zwracany swoje naklejki - tutaj istnieje możliwość pomyłki - zwrot mógł trafić do kogoś innego
@teresa-ziom Przecież sprzedawca towar wysłał i kupujący go otrzymał.
Przerabiałem już to jako sprzedawca. Reklamacje składa ten kto nadaje przesyłkę. Jeśli jednak chcesz by uczynił to sprzedawca, musisz mu wysłać oświadczenie na druku InPost-u o tym, że zrzekasz się odszkodowania na rzecz odbiorcy zaginionej przesyłki, czyli w tym przypadku sprzedawcy. W mojej sytuacji było tak że zwrot wg. systemu miał status DOSTARCZONA, a tu jej nie ma!
Ok mam walczyć z InPostem czy prosić o pomoc Allegro tylko co oni teraz mogą ?
Nie musisz z nikim walczyć, składasz reklamację do InPost i wskazujesz kwotę odszkodowania taką jaką zapłaciłeś za produkt, z tą różnicą że zamiast otrzymać ją od sprzedawcy - to w przypadku uznania reklamacji otrzymasz ją od ubezpieczyciela InPost.
Miał ktoś taki przypadek ile trwa proces wypłaty odszkodowania ? I czy InPost robi problemy czy to tylko formalność
@wisnia100
Wszelkie reklamacje przesyłek przewoźnicy rozpatrują zwykle do 30 dni.
@wisnia100 dodam, że w kwestii rozmowy jest sporo ścieżek, możesz skorzystać z Centrum Pomocy lub Facebooka, natomiast jeśli chodzi o paczkę - nie pomogę, potrzebny będzie tu kontakt z inpostem.
Mam ten sam problem, zgłosiłem przez infolinię i czekam na weryfikację...stwierdzili, że pewnie leży gdzieś na sortowni...
Nadałem zwrot, nawet dostałem status, że paczka odebrana przez kuriera i od kilku dni status bez zmian...
z tymże mój zakup to dron za 9 tys...
Aaaa, to już się pewnie nie znajdzie. Trzeba będzie składać reklamację i żądać odszkodowania.
Ale jaja! W inpost nie wiedzą cały czas co z paczką, a od sprzedawcy z allegro dostałem dziś na maila zdjęcia zwracanego towaru...okazało się, że paczkę dostała jakaś Pani na drugim końcu Polski i uczciwie skontaktowała się ze sprzedającym (w paczce były dane pozwalające znależć kontakt do sklepu). Sprzedający allegro wysłał własnego kuriera DPD po paczkę...a w inpost cały czas nie wiedzą co z paczką.
No i gdyby nie uczciwy adresat i uczciwy sprzedawca, InPost musiałby płacić odszkodowanie 🙂
A myślisz, że otrzymałbym pełne 9 tys zł za zagubioną paczkę z dronem? Nie była ubezpieczona, był to zwykły zwrot przy pomocy allegro.
jeżeli inpost się nie połapie co z paczką zawsze mogę się o odszkodowanie dopominać 😄
Aaaa, to już będzie mało uczciwe z Twojej strony 🙂 Nie wiem jak jest z odszkodowaniami w InPost w takim przypadku, co z ubezpieczeniem itp. U niektórych przewoźników nadajesz paczki już ubezpieczone do chyba 5 tys, bez wykupienia dodatkowego ubezpieczenia. Szczegółów nie znam.
Zależy ile minęło czasu ja ostatnio czekałem 8 dni i tyle paczka jeździła u kuriera zanim trafiła do paczkomatu, mają teraz bałagan na sortowni bo się nie wyrabiają, poczekaj z tydzień co najmniej, znam przypadki że paczka znalazła się po 2 tygodniach 😞