Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. W zeszłym tygodniu zamówiłam dwie paczki od różnych sprzedających. Obie miały dojść 02.09. Jedna z paczek doszła bezproblemowo. Druga niby została nadana ale od 30.08 nie rusza się z miejsca u przewoźnika. Pisałam do sprzedającego, był brak odpowiedzi. Otworzyłam dyskusję i idzie to jak krew z nosa. Sprzedający stwierdził że paczka zaginęła u przewoźnika, a jak się odnajdzie to przecież i tak mi ją doręczy. Zażądałam zwrotu pieniędzy ale cisza. Allegro kazało wysłać potwierdzenie nadania, cisza, allegro każe wyjaśniać sprawę z przewoźnikiem i cisza. Najdziwniejsze jest to że wybrałam opcję dostawy do paczkomatu a w szczegółach zamówienia widnieje mi jakiś numer listu przewozowego z poczty polskiej i najprawdopodobniej to tam niby zaginęła paczka. Poprosiłam o wyjaśnieje dlaczego tak i nadal cisza. Czy jest jakaś szansa żebym mogła odzyskać pieniądze? Obawiam się trafiłam na oszusta. Po komentarzach widziałam że ktoś też nie doczekał się swojej paczki. Co mogę w tej sytuacji zrobić?
@gosiekk14 Jeśli dyskusja wciąż trwa, poczekaj na kolejne odpowiedzi sprzedającego. Możesz też ponownie wywołać pracownika Allegro, prosząc o wsparcie.
@nat_not Pracownika czy BOTa?
@gosiekk14 A ten zakup od firmy czy prywatnego? Dyskusja musi potrwać, ale żądaj wywiązania się z umowy, minął czas dostawy, odstąp od umowy zakupu (zwrot) i sprzedający wówczas musi zwrócić śrdoki.
@LEW433 od firmy. Właśnie tylko jak w tym przypadku przeprowadzić odstąpienie od umowy? Czy nie jest tak że jak kliknę ten przycisk odstąpienie od umowy / zwrot to sprzedający i tak ma prawo wstrzymać się z wypłatą moich pieniędzy?
Chciałabym to zrobić jak najlepiej i najpewniej, a z tego co widzę to ta "pomoc" od allegro nie za wiele wnosi do dyskusji. A widzę że sprzedawca nie poczuwa się do zwrotu pieniędzy