anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zagubiona przesyłka - InPost (zwrot)

Sofia36
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, kupiłam na aukcji bieliznę, okazała się za duża i rozpoczęłam procedurę zwrotu. Poinformowałam sprzedającego i otrzymałam kod zwrotu do paczkomatu Inpost. Paczkę wsadziłam zgodnie z procedurą,  śłedzenie pokzauje, ze została odebrana przez kuriera i ugrzęzła w Oddziale InPost.  Zgłosiłam reklamację do InPost, ale rozpatrzenie jej może trwać do 30 dni, więc prawie tyle trwało. Wreszcie dział reklamacji odpisał, ze nie wiedzą na jaki adres wysłać przesyłkę, proszą o podanie adresu zwrotu. Ja mam tylko kod zwrotu, a Sprzedający nie reaguje ma maila z zapytaniem o adres. Co w takiej sytuacji robić?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

xyz96
#21 Demiurg#

@Sofia36 W zakładce Moje zakupy dwa razy kliknij w tytuł aukcji z kupionym towarem, a potem w zakładkę Zwroty na tej aukcji. Masz tam adres do zwrotu.

oznacz moderatorów

Sofia36
#7 Wielbiciel#

Tej aukcji już nie ma, po kliknięciu w tytuł mam tylko info, ze oferta została zakończona. Sprzedający nic nie sprzedaje w tej chwili i mam wrażenie, że zniknął.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Sofia36 Napisz na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc i poproś o dane tej oferty, w tym o adres do zwrotów. Podaj nr aukcji.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Dziwna sprawa bo do zwrotu wystarczy kod, a w ofercie zakupu nie masz adresu sprzedającego? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

Sofia36
#7 Wielbiciel#

To prawda, dziwna, moja paczka trafiła do archiwum X. Poniżej odpowiedź inPostu na moją reklamację: 

Szanowni Państwo,

przesyłki nie udało się doręczyć na adres odbiorcy wskazany w liście przewozowym, dlatego przesyłka trafiła na Magazyn Przesyłek Niedoręczalnych. W celu dalszego procesowania prosimy o podanie adresu do jej wysyłki.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Sofia36 Cześć. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja i dziękuję Ci za cierpliwość. Zgodnie z tym, co ustalono na czacie - poczekaj proszę do piątku na odpowiedź sprzedającego w dyskusji. Jeśli nie otrzymasz wiadomości z adresem do zwrotu, złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. 

oznacz moderatorów