Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 28.12 została nadana do mnie przesyłka a 29 kurier odebrał ją z allegro box - niestety nadal je nie otrzymałam w Lodzkim allegro box - dziś tj 04.01
ALE00005199490A
@choczaj88 Sprawdzamy co się dzieje z tą przesyłką. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Witam, będę wdzięczna.
4Nadal oczekuje Państwa odpowiedzi, 4 stycznia poinformowano mnie o godzinie 19:48, że zostanie sprawdzone co się dzieje z moją przesyłka, o ile 6 stycznia to święto i mieli Państwo wolne mimo iż to piątek to nie rozumiem czemu odpowiedzi nie było 5 stycznia w czwartek.. Czy 24 godziny to za mało aby sprawdzić co się dzieje z paczka? Jestem zażenowana obsługa zarówno jeśli chodzi o logistykę pączek jak i wsparcie klienta. Gdybym wiedziała, że wybierając opcje allegro box będę czekać prawie 2 tygodnie (kto wie jak to się finalnie zakończy), nigdy bym nie skorzystała z Waszej usługi tylko standardowo z niezawodnego Inpost. Oczekuje pilnej odpowiedzi w poniedziałek rano z konkretną informacją gdzie znajduje się moja przesyłka i za ile dotrze do mnie. Nie interesują mnie odpowiedzi w stylu sprawdzamy czy badamy spawe - było na to wystarczająco czasu. Sama pracuje w supporcie klienta i tam gdzie świadczę tę usługę jest nie do pomyślenia aby tyle to trwało.
Serdecznie pozdrawiam
@choczaj88 5 stycznia nasz magazyn poinformował nas, że trwają poszukiwania Twojej przesyłki. Niestety od tego dnia nie otrzymaliśmy nowych informacji w sprawie Twojej paczki, dlatego będziemy nadal działać i poprosiliśmy już o interwencję w Twojej sprawie. Gdy tylko otrzymamy nowe wieści, wrócimy do Ciebie z informacjami, ale bardzo przepraszamy za tę sytuację.
Witam, kiedy ostatni raz kontsltowali się Państwo z magazynem? BARDZO proszę o nadanie tempa tej sprawie ponieważ robi się to powoli śmieszne, bo, że żenujące to już wiemy. Jestem bardzo zawiedziona Waszą usługa. Proszę również o informacje jakie będą podjęte działania na przypadku zagubienia przez Was paczki?
Witam, proszę o update sytuacji
Jak wygląda sytuacja? Czy coś wiaodmo o mojej przesylce? Nadal czekam rozniez na Państwa wyjaśnienia co w przydpaku jeśli zgubiliście moja przesyłkę, jakie będą podjęte kroki? Zawartość przesyłki została opłacona, jestem bez pieniędzy i bez przesyłki.. Jak będą wyglądać kroki podjęte przez Państwa?
@choczaj88 bardzo nam przykro, jednak okazało się, że przesyłka zaginęła. W tej sytuacji poprosimy Cię o wypełnienie wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
Jak to możliwe żebyście zgubili przesyłkę.. Wasze usługi są naprawdę poniżej krytyki. JESZCZE mam coś wypełniać? JA Zgubiłam przesyłkę?