Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem osobą prywatną, sprzedałem buty, po kilku dniach klient postanowił zrezygnować bez podania przyczyny i zwrócić towar w ramach allegro smart! Zbliża się termin, w którym teoretycznie powinienem zwrócić pieniądze, jednak nadal nie otrzymałem przesyłki zwrotnej i istnieje duże prawdopodobieństwo, że przesyłka została zgubiona. Kto w takim przypadku jest odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną i czy muszę mimo wszystko zwrócić pieniądze?
Kupujący jest nadawcą, i on reklamuje 🙂
Jako osoba prywatna nie masz żadnych terminów na zwrot kasy, 14 dni dotyczy firm, zwrot oddasz jak dostaniesz towar 🙂
Dlaczego przyjąłeś zwrot, skoro jesteś prywaciarzem? Nie warto, niech kupujący sobie sprzedaje 🙂
Nie sprzedaję regularnie, ale mimo to z opcją smart! szybciej znajduje się klient, a to wiąże się z ustaleniem warunków zwrotów.
no właśnie - męczy mnie podobny problem @xyz96 możesz mnie nakierować
kto odpowiada za wysyłkę i późniejszy zwrot w ramach usługi allegro smart?
np: gdy zaginie przesyłka zwrotna odsyłana w ramach allegro smart
Sprzedawca/ Allegro/ Kupujący?
@RED Za towar w czasie wysyłki odpowiada sprzedawca. Za towar w czasie odsyłki po odstąpieniu odpowiada kupujący. Forma wysyłki nie ma nic do rzeczy, nie ma obowiązku korzystania ze Smart, a jeśli się korzysta, odpowiada się za towar nadany także tą metodą.
nie jestem tego do końca pewien
@xyz96 odsyłanie gratis przez smarta jest zorganizowane przez allegro za darmo
i Sprzedawca dostaje jakieś pełnomocnictwa od nich by rozmawiać bezpośrednio z inpostem - więc można przyjąć tezę, że za odesłanie (towar w rękach inpostu) odpowiada Sprzedawca
@konto zamknięte, coś za coś, właśnie 🙂 ja wolę unikać i nie ma zwrotów 🙂