anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakładka MOJE ZAKUPY - problem

krokmichal
#7 Wielbiciel#

Witam, 

Od wczoraj mam problem ze sprawdzeniem zamówień w zakładce MOJE ZAKUPY w aplikacji mobilnej. Po kliknięciu na nią wykakuje komunikat na dole:

Wygląda na to że wystąpił problem po naszej stronie. Spróbuj za chwilę.

.. i tak jest od wczoraj. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

A spróbuj przez przeglądarkę, może coś się po....w apce.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@krokmichal Spróbuj odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

krokmichal
#7 Wielbiciel#

@nat_not dziękuję, wyczyszczenie cache, danych aplikacji oraz jej przeinstalowanie pomoglo. Aż wstyd, że sam na to nie wpadłem od razu.

oznacz moderatorów