Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
dzień dobry Wszystkim,
Wyprzedaję ostatnio sporo używanych rzeczy na licytacjach, nie jestem przedsiębiorcą, wszystkie aukcje są oznaczone jako sprzedaż od osoby prywatnej. Nie mam doświadczenia i mam kilka pytań:
1. licytacja zakończyła się, kupujący nie zapłacił za przedmiot, widzę że konto jest zawieszone (nie ma kontaktu). Czy muszę czekać 30 dni aby wystawić jeszcze raz ten przedmiot czy mogę to jakoś przyspieszyć?
2. licytacja zakończyła się, kupujący po zapytaniu o płatność (po tygodniu) odpisał na maila twierdząc, że zapłaci na drugi dzień. Niestety dalej nie płaci, kolejnych kilka dni minęło i cisza. Czy mogę wystawić przedmiot jeszcze raz wcześniej czy muszę odczekać te nieszczęsne 30 dni?
3. licytacja zakończyła się, kupujący po wygranej licytacji pisze mi lakonicznego maila: "sorry, zakup przez pomyłkę". Co mam w takiej sytuacji zrobić?
4. Czy mogę jakoś blokować/usuwać osoby, które licytowały "przez pomyłkę" lub uchylają się od płatności z moich innych (i przyszłych) licytacji?
5. Czy mogę wystawić jakiś odpowiedni komentarz tym kupującym, jeśli nie doszło do finalizacji transakcji z ich winy?
Wszystkie licytacje są/były na klasycznym Allegro
Z góry dziękuję za pomoc.
@sheena777 odpowiem Ci jak ja to widzę
odp:
@sheena777 na wszystkie pytania można odpowiedzieć nic lub nie
dobra rada nie udostępniaj metod za pobraniem i odbiór osobisty
nie kupuj promowania bo nie odzyskasz kasy za aukcje wygraną przez jajcarza
nie były na klasycznym allegro tylko lokalnie na klasycznym sprzedają przedsiębiorcy
ogólnie aukcja się wznowi lub można wznowić po 5 dniach jak nie ma zapłaty / odbioru a żeby się z allegro nie kopać o prowizję to korzystaj tylko z płatności od razu wyłącz te wspomniane wyżej