anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup anulowany, brak towaru w sklepie

bogdans6
#7 Wielbiciel#

Witam , dostałem mail że nie ma aktualnie na magazynie kupionego towaru i sprzedawca kasę mi odesłał i tu moje pytanie bo dostałem wiadomość z Allegro co było przyczyną anulowania zakupu i jest tam że niezgodny z opisem,uszkodzony,że zamówiłem przez pomyłkę itp a nie ma opcji że sprzedawca towaru już nie ma.

Co mogę zaznaczyć i żeby później nie mieć problemów że nie zapłaciłem czy coś innego?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

kostas11
#21 Demiurg#

Problemów nie będziesz miał, jeśli żaden nie pasuje, skasuj maila sprzedawca nie dostanie zwrotu 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Zaznacz koniecznie jakikolwiek powód wskazujący na winę sprzedawcy, na przykład zaznacz "niezgodny z opisem". Gdyby wszystko było zgodne, otrzymałbyś towar.

oznacz moderatorów

bogdans6
#7 Wielbiciel#

Ale nie chcę wkopywać sprzedawcy bo po co jak szybki kontakt kasę szybko odesłał to po co go wkopywać że towar niezgodny z opisem?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

No to nie wkopuj i zaznacz, że kupiłeś przez pomyłkę, w czym problem? Tylko się nie dziw, że następnym razem gdy będziesz znowu coś kupował, sytuacja będzie się powtarzać.

oznacz moderatorów

kitchener1
#9 Pomysłodawca#

i MASZ RACJĘ , że nie chcesz "wkopać" sprzedawcę, 

Mamy taką sytuację jaką mamy, sprzedawcy tez mają problemy ze swoimi zamówieniami, 

- wybrać jedną z opcji która NIE zaszkodzi Tobie i NIE zaszkodzi sprzedawcy

 

oznacz moderatorów