Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , dostałem mail że nie ma aktualnie na magazynie kupionego towaru i sprzedawca kasę mi odesłał i tu moje pytanie bo dostałem wiadomość z Allegro co było przyczyną anulowania zakupu i jest tam że niezgodny z opisem,uszkodzony,że zamówiłem przez pomyłkę itp a nie ma opcji że sprzedawca towaru już nie ma.
Co mogę zaznaczyć i żeby później nie mieć problemów że nie zapłaciłem czy coś innego?
Problemów nie będziesz miał, jeśli żaden nie pasuje, skasuj maila sprzedawca nie dostanie zwrotu 😄
Zaznacz koniecznie jakikolwiek powód wskazujący na winę sprzedawcy, na przykład zaznacz "niezgodny z opisem". Gdyby wszystko było zgodne, otrzymałbyś towar.
Ale nie chcę wkopywać sprzedawcy bo po co jak szybki kontakt kasę szybko odesłał to po co go wkopywać że towar niezgodny z opisem?
No to nie wkopuj i zaznacz, że kupiłeś przez pomyłkę, w czym problem? Tylko się nie dziw, że następnym razem gdy będziesz znowu coś kupował, sytuacja będzie się powtarzać.
i MASZ RACJĘ , że nie chcesz "wkopać" sprzedawcę,
Mamy taką sytuację jaką mamy, sprzedawcy tez mają problemy ze swoimi zamówieniami,
- wybrać jedną z opcji która NIE zaszkodzi Tobie i NIE zaszkodzi sprzedawcy