Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam moje zakupy zostały anulowane kupiłam 16 grudnia płatność była BLIK a dziś dostałam informację na maila zakup mój został anulowany nie mam towaru ani pieniędzy
@Client:49662104 Wypada się cieszyć że serwis wprowadził nową funkcjonalność na gwiazdkę, tylko szkoda że tak cichaczem, bez zapowiedzi...😂
Dotychczas tylko kupujący mógł anulować zakup, teraz chyba każdy każdemu....
To bardzo dobra koncepcja, ja jutro anuluję zakupy sąsiadowi, a co mi tam 😁 🤣 😂
@Client:49662104 nieopłacony zakup po 7 dniach zostaje anulowany chyba, że to opcja przelew tradycyjny to wtedy jest 14 dni lub licytacja to na opłacenie ma się 30 dni. Pieniądze po nieudanej płatności powinny w ciągu 3 dni roboczych wrócić na konto.
@Client:49662104 Zgodnie z informacją w mailu, płatność nie przeszła. Czasem tak się zdarza. Warto zawsze spojrzeć na status swojego zamówienia - czy został opłacony lub nie.
@w_kiwi No tak, płatność nie przeszła więc transakcja zostaje uznana za niezawartą. Ale nie może być anulowana!
Bo anulowanie to przyznanie że transakcja jednak miała miejsce. Więc nie można jej ot tak anulować, no chyba że strony umowy po cichu zniszczą wszystkie egzemplarze umowy. Najlepiej w nocy na cmentarzu!
Może wyślijcie tych świeżo zatrudnionych "ekspertów" na naukę języka polskiego!
ps. dlaczego obrazka nie widać? Czy wstyd pokazać?
Trafią tm skąd wyszły, zapewne po świętach.