Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
KUPIŁEM W STYCZNIU IPHONE 7 NA ALLEGRO Z FIRMY GEPARD MOBILE TELEFON SPRAWNY 3 MIESIĄCE ODESŁANY NA GWARANCJE SERWIS ,KONTAK ZNIKOMY TELEFONU NIKT NIE ODBIERA NA E - MAIL ODPISUJĄ JAK IM SIE PODOBA ,OKRES SERWISU TO 36 DNI KTÓRY JUŻ DAWNO UPŁYNĄŁ .NIE MA TELEFONU DO DZIŚ,PODAŁAM SWÓJ NR TEL DO KONTAKTU NIKT SIE NIE KONTAKTUJE .NE E - MAIL NIE ODPISUJĄ .OPINIE SĄ KATASTROFA NA INNYCH STRONACH .POZOSTAJE ZGŁOSIĆ TA SYTUACJE.
@marcefab Rozpocząć oficjalną dyskusję z sprzedającym i musi odpowiedzieć w 24 h
@marcefab Jeśli nie minęło jeszcze 180 dni od zakupu, dyskusję możesz rozpocząć w tej zakładce: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@nat_not Od stycznia raczej nie minęło 180 dni !!!
@LEW433 Nie zmienia to faktu, że warto wspomnieć o ramach czasowych dyskusji. Choćby dlatego, że wątek jest dostępny również dla innych osób, którym taka informacja może być przydatna.
@marcefab W przyszłości nie reklamuj na gwarancji, tylko z rękojmi; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Zasady rękojmi są jasno określone, trwa ona dwa lata, dla firm jest obowiązkowa, sprzedawca ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, a w przypadku wystąpienia drugiej awarii, gdy sprzęt już raz był naprawiany lub wymieniany, masz prawo do odstąpienia od umowy i żądania zwrotu całej wpłaty. Gwarancja nie jest obowiązkowa, a jeśli już jej udzielono, to warunki są zazwyczaj mniej korzystne dla kupującego niż zasady rękojmi.