anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup klienta za min. 40,00 Allegro Smart a zwrot części zamówienia

RENGUM-WOJCIK
#7 Wielbiciel#

Witam,

I. Niejednokrotnie zdarzyło nam się że klienci składają zamówienie na kwotę minimum 40,00zł tak aby zmieścić się w darmowej przesyłce Allegro Smart, następnie zwracają część zamówienia nie podając przyczyny zwrotu wobec czego mają darmową przesyłkę za zamówienie poniżej kwoty 40,00zł

II. Są również tacy bystrzy klienci którzy zamawiają wkrętak elastyczny plus opaski lub szczypce zaciskowe plus opaski z uszkiem tak aby kwota przewyższała sumę 40,00zł następnie rezygnują z zakupu wkrętaka czy szczypiec i odsyłają je. Domyślam się że wkrętak i szczypce są potrzebne do montażu opasek, użyją ich a nie chcą ich zakupić i odsyłają je. Nie jestem w stanie sprawdzić czy narzędzie było używane jeżeli klient użył ich tylko załóżmy do montażu dwóch opasek.

Allegro dolicza mi koszty transportu lub płatności które przewyższają zarobek za sprzedaż takich zamówień ze zwrotami.

Co zrobić z takimi klientami?

Wpisywaliśmy ich na czarną listę, tak aby więcej u nas nie kupili.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@RENGUM-WOJCIK możesz usunąć ze swoich ofert ikonę ,,smart ,, wówczas klient nie będzie miał bezpłatnego zwrotyu ..

oznacz moderatorów

RENGUM-WOJCIK
#7 Wielbiciel#

Jest ułamek takich klientów, a co z kosztami wysyłki w tym przypadku.

Czy jest jakieś inne rozwiązanie?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@RENGUM-WOJCIK nie ma logicznego rozwiązania , jedyny sposób to wkalkulowanie w marżę .

oznacz moderatorów

DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Niestety, ale nie zrobisz z tym absolutnie nic, takie mają prawo i tak Allegro sobie skonstruowało Smarta. Nie widziałbym problemu, gdyby można było pomniejszyć kwotę zwrotu o poniesione straty przez nadania Smart.

U nas na sklepie to samo, kupujący wrzuca do koszyka bombonierkę za 10zł, komplet ręczników za 50zł i oczywiście go zwraca na następny dzień. To tylko jeden z kreatywnych przykładów 🙂 

Drodzy kupujący, jeżeli macie zamiar robić zakupy tylko po to, żeby skorzystać z darmowej wysyłki w ramach Smart, lepiej od razu napiszcie do sprzedającego, żeby Wam nie wysyłał przedmiotu, którego nie chcecie, bo niepotrzebnie marnujemy czas na pakowanie, materiały i dokumentacje zwrotów. Potrącimy sobie tylko złotówkę za nadanie Smart do paczkomatu i wszyscy będziemy zadowoleni 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@RENGUM-WOJCIK wkalkuluj to w towar 🙂 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@RENGUM-WOJCIK rób zestawy wtedy musi zwrócić cały zestaw

oznacz moderatorów