Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot ktory byl wadliwy
Otwarłem dyskusje, reklamacja rozpatrzona pozytywnie
Otrzymalem nowy przedmiot, dyskusja zamknieta, przedmiot ponownie okazał sie wadliwy
Zakup na fakture i związany z działalnością wiec nie przysluguje prawo zwrotu jednak coś mi świta, że po reklamacji przysluguje zwrot
@xyz96 pomożesz ?
mam prawo do zwrotu ?
@Client:80340374 Jeżeli reklamowałeś z rękojmi za pierwszym razem, za drugim razem zrób to samo, ale zgodnie z art. 560 Kc, jeżeli towar był już naprawiany, wymieniany, masz prawo odstąpić od umowy i żądać zwrotu wpłaty, o ile wada jest istotna. Sprzedawca nie może po raz kolejny towaru naprawiać ani wymieniać. Jeżeli reklamowałeś z gwarancji, warunki ustala gwarant, więc patrz na zapisy w karcie gwarancyjnej, o ile taką otrzymałeś.
Nie masz prawa do zwrotu konsumenckiego, czyli odstąpienia od umowy na podstawie art. 27 Ustawy konsumenckiej, ale prawo do zwrotu w ramach reklamacji z rękojmi masz.
ogolnie to żadnych papierów nie otrzymałem.
takie info było w zakładkach podczas zakupu
RODZAJ GWARANCJI
OKRES GWARANCJI
W przypadku chęci zareklamowania towaru prosimy o kontakt na biuro@xxxxx.pl
CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI
ADRES DO REKLAMACJI
W takim razie musiałeś za pierwszym razem reklamować z gwarancji, skoro rękojmia wyłączona. Teraz pozostaje Ci ponownie reklamować z gwarancji, jednak nie odstąpisz od umowy na podstawie art. 560 Kc. Producent/dystrybutor może w takiej sytuacji naprawiać i wymieniać towar wiele razy.
dzieki za rozjaśnienie sprawy