Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupiłam towar 6 pozycji towarowych, każda u sprzedającego w Smart.
wartość zakupu 118, 50 zł.
mam wykupioną i aktywną opcję smart. Wybieram opcję dostawy kurier ( w opcji Smart powinien być 0 zł) i sprzedający nalicza mi 17 zł za dostawę. Czy może tak zrobić a jeżeli tak, to dlaczego.
Możliwe, że SMART u sprzedającego dotyczy tylko odbioru w punkcie, a kurier już nie.
@mola777 Miała byś kuriera w smarcie jak sprzedawca ustawił by 12,99 zł a ma 17 zł więc przy kurierze nie będziesz miała darmowej dostawy, prawdopodobnie ma w smarcie inne opcje dostawy.
Może tak zrobić to sprzedawca decyduje jakie opcje da w smarcie za 0 zł, przed zakupem możesz zawsze sprawdzić jakie opcje ma sprzedawca w smarcie.
po raz pierwszy spotkałam się z takim problemem a już parę rzeczy kupiłam. myślałam, że jak kupuje od 40 zł to jest darmowa dostawa do punktów i paczkomatów, kupuję powyżej 100 zł to darmowy kurier.
to jakieś cwane kruczki dla sprzedających.
Mało kto godzi się na aktywną usługę smart, kupujący jest szczęśliwy bo darmo
Za to sprzedający musi pokryć 3 zł z własnej kieszeni na poczet tego "darmo", co w wielu przypadkach nisko marżowych produktów mija się z celem, niby 3 zł ale gdy przez miesiąc wyśle takich paczek tysiąc, to już robi się kwota (pamiętajmy że w przypadku aktywnej usługi darmowy kurier Smart, to Sprzedawca płaci te hipotetyczne 3000, bez powodu w gruncie rzeczy)
Miałam to samo, pisałam do sprzedającego i odesłał mnie do allegro. Wygląda mi to na błąd przy smarcie.