Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z zakupami
Od dwóch dni wyskakuje mi okienko podczas płatności z treścią "Przepraszamy wystąpił nieoczekiwany błąd"
Pliki wykasowane, przez incognito również to samo, próba na wielu ofertach również bez zmian, nie mogę dokonać żadnego zakupu
@lottoys, sprawdź, proszę dane, które zostały wpisane do szczegółów dostawy.
Wszystko jest dobrze, spróbowałem kilka razy kliknąć SPRÓBUJ PONOWNIE i znika ta informacja lecz po ponownym wejściu w koszyk pojawia się na nowo.
Nieraz wystarczy kilka razy KLIK a czasami kilkanaście i znika, wówczas udaje się dokonać zakupu
@lottoys, czy mogę Cię prosić o załączenie tu zrzutu ekranu z wpisanymi szczegółami dostawy? Zdjęcie będzie niewidoczne dla innych.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mam teraz tak samo. Nie wpisywałem żadnych szczegółów dostawy, bo ten błąd wyskakuje między przejściem od koszyka a wybieraniem tychże szczegółów.
@BibliotekaFWG, czy problem występuje na innej przeglądarce oraz w trybie incognito?
Tak. Zarówno w Edgu, jak i w Chromie to samo. Tryb incognito to samo. Udało mi się to obejść, zaznaczając jakąkolwiek opcję dostawy pierwszej opcji, co jakby "zablokowało" ten komunikat i ciągłe odświeżanie strony. No ale trzeba było wykazać się refleksem, a chyba nie o to chodzi.
@BibliotekaFWG, dzięki za odpowiedź. Podasz jeszcze numer oferty, w której występuje problem z finalizacją zakupu?
Numer oferty? Ja mam 50 produktów w koszyku od 22 użytkowników. Mam dać 50 linków do produktów?
@BibliotekaFWG Nie, wystarczy zrzut całego ekranu (z widoczną datą, godziną i paskiem URL) i jedna przykładowa oferta, która będzie widoczna na screenie. 🙂
taki?
@BibliotekaFWG Tak, dokładnie, zależy mi na tych elementach na screenie:
Potrzebuję jednak komunikatu "Przepraszamy, wystąpił nieoczekiwany błąd" - wtedy Dział IT będzie w stanie sprawdzić w logach co się dzieje.
Komunikat wyskakuje tu:
@BibliotekaFWG Dziękuję za cierpliwość. Sprawdziliśmy u tę sytuację i nie udało nam się powtórzyć tego błędu. Prawdopodobnie problem wynika ze zbyt dużego przeciążenia łącza internetowego. Dane są wczytywane, ale trwa to zbyt długo i dlatego serwis prezentuje taki komunikat. Spróbuj podzielić produkty w koszyku na np. dwie części (po 25 ofert) i wtedy spróbuj dokonać zakupu.
Raz już robiłem zakup całego koszyka i było ok. Podzieliłem teraz koszyk i dalej to samo. Podzieliłem go na jeszcze mniejsze części i dalej to samo. Z tym przeciążeniem łącza to chodzi o mój internet? Pracuję na potężnym 5G w centrum dużego miasta, więc brzmi zaskakująco.
Przy podzielonym koszyku kliknąłem "spróbuj ponownie", a potem zacząłem szybko zaznaczać opcje dostawy zanim strona się zaczęła przeładowywać. Udało mi się zrobić tak zakup, ale był to wyścig z czasem.
@BibliotekaFWG Rozumiem, że to musiało być dla Ciebie niekomfortowe. Gdyby taka sytuacja się powtórzyła, to daj znać.
@mr_oma zdjęcie dla mnie jest widoczne 😞
@domkar04 Hej 🙂 Na zdjęciu powyżej były dane adresowe Kupującego, dlatego nie będziemy go upubliczniać na forum - ze względów bezpieczeństwa. 🙂
@ko_alka chodzi mi o zdjęcie z 05-08-2022 14:19, chyba też powinno być niewidoczne bo są tam dane osobowe, a jednak ja je widzę