Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
kupiłem wczoraj produkt przez raty PayU. Bank zatwierdził wniosek i przyznał kredyt, wysłał prośbę o zatwierdzenie produktu do sklepu, a sklep twierdzi, że w ogóle nie widzi mojego zakupu. U mnie produkt wisi cały czas w koszyku (nie przeszedł do Kupionych).
Czy ktoś może wskazać, co jest powodem?
To śrdoki od pożyczkodawcy powinny dojść do sprzedającego, dlaczego nie poszły, może oferta się zmieniła!
@pGzet W sprawie statusu płatności na raty, skontaktuj się proszę przez ten formularz. Doradca będzie mógł skonsultować sytuację z operatorem płatności.
Sprzedający zobaczy zakup u siebie dopiero w momencie, kiedy zostanie on opłacony.
Dziękuję, skorzystam z formularza.
Też miałem wrażenie że droga docelu jest inna, ale konsultanci jak mantre powtarzali, że "wysłali wniosek do sprzedającego o potwierdzenie posiadania produktu". Dzwoniłem kilka razy, aby to wyjaśnić, ale bez rezultatu...