anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup raty

Client:39700880
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, dzisiaj chciałem zakupić produkt na raty przez aplikacje Allegro. Po przekierowaniu mnie do wniosku i uzyskaniu możliwości wzięcia produktu na raty w międzyczasie zamknąłem okno aplikacji” W toku”. Następnie dokończyłem i potwierdziłem przelewem 1zl i bank przyznał mi te raty. Niestety na koncie nie mam nigdzie już tego produktu(moje zakupy) jedynie w koszu. Co można zrobić w takiej sytuacji? Z góry dziękuje za odpowiedz.  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli wypełniłeś wniosek na zakup raty, to wysłaniu środków do sprzedającego towar musi być w ofercie i to niezmienionej dopiero pojawi się w zakładce "Moje zakupy".

oznacz moderatorów

Client:39700880
#7 Wielbiciel#

Ok dziękuje za odpowiedz w takim razie nie pozostaje mi nic innego jak czekać. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zajrzyj tu jutro, moderatorzy widzą więcej w systemie.

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Co zrobić ? Cieszyć się, że nie przeszło. Teraz takie drakońskie % tu walą, że się nie opłaca 😉

oznacz moderatorów

Client:39700880
#7 Wielbiciel#

Problem w tym, ze wniosek o raty został pozytywnie rozpatrzony i pierwsza rata poszła, a produktu w moje zakupy nie ma,  bo przypadkowo zamknąłem aplikacje Allegro. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39700880 Wszystkie zakupy są dostępne w Twojej zakładce Moje zakupy. Sprawdziłam dokładnie Twoje zamówienie, ale wniosek ratalny z wczoraj nie został jeszcze pozytywnie zatwierdzony, wciąż jest weryfikowany. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39700880
#7 Wielbiciel#

Ok dziękuje za odpowiedz. Czyli rozumiem, ze jeżeli podczas wykonywania transakcji zakupu w aplikacji Allegro wyłączyło się aplikacje i po złożeniu wniosku nie ma tego produktu w moje zakupy(ani w toku,ani nieopłacone) to trzeba czekać na przelew tego banku do osoby i wtedy pojawi się w moje zakupy ten produkt. Gdy bank wszystko zatwierdzi i przeleje? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39700880 Tak, na pewno otrzymasz potwierdzenie z banku i zakupiony przedmiot pojawi się w zakładce Moje zakupy. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39700880
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, w piątek poprzez aplikacje Allegro chciałem zakupić ten produkt(zdjęcie na dole). Podczas procesu zakupu zamknąłem aplikacje krzyżykiem w prawym górnym rogu w momencie(zdjęcie poniżej na zdjęciu jest potrzebujemy chwili u mnie było "w toku") i dalej przeszedłem do wypełniania wniosku o raty. Wniosek został pozytywnie rozpatrzony. W tym samym momencie wysłałem 1zł w ramach uwierzytelnienia i przelałem pierwszą ratę na podane konto(otrzymałem maila z umową). Następnie po wejściu na allegro nie ujrzałem tego produktu w żadnej z zakładek "moje zakupy" ani "w toku" ani w nieopłacone. Już poruszyłem ten temat przedtem na forum i dostałem odpowiedź, zeby poczekać, więc czekałem i Dzisiaj dzwoniłem do INBANK i usłyszałem, ze przelali oni na konto daną kwotę. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? 

310067628_888640162103627_169330405432489837_n.jpg

 

310291385_1116173516000317_4081859398335126264_n.jpg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli produkt jest w sprzedaży to powinien pojawić się a zakładce "Moje zakupy", jeżeli nie ma go już albo zmieniła się oferta to nie powinno dojść do zakupu a środki wrócą do banku, dlaczego tak się nie stało? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39700880 W naszym systemie Twój wniosek jest wciąż w trakcie weryfikacji, dlatego napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz, a w załączniku dołącz potwierdzenia jakie posiadasz np. umowę z banku. Nasi pracownicy postarają się wyjaśnić kwestię Twojej płatności. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:39700880
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za bardzo szybką odpowiedź, nie ukrywam, ze jest to dla mnie stresująca sytuacja. Wypełniam formularz i wysyłam.

oznacz moderatorów