Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem słuchawki " Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Bluetooth 5.0 Huawei FreeLace" na aukcji 1000409197 u sprzedającego PAQ_ELEKTRONIKA. Zacząłem mieć problem z nimi więc skontaktowałem się ze sprzedajnego i dostałem informację że gwarancja jest tylko 6 m-c ( wedle strony huawei jest na nie 24 miesiące od dnia zakupu) ale podlegają rękojmi. Spakowałem i wysłałem do sprzedawcy wedle jego wytycznych (dowód zakupu oraz formularz dostępny na jego stronie). Słuchawki otrzymałem dzisiaj z informacją, że gwarancja nie została uznana, gdyż okres gwarancji już minął i mogę odesłać je znowu w ramach rękojmi. Proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji.
Pozdrawiam
Poczytaj o rękojmi, należy reklamować z tego tytułu, na nowy towar masz 2 lata i wówczas za towar odpowiada sprzedający: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@Client:67177210 Niepotrzebnie reklamowałeś na podstawie gwarancji. Teraz złóż reklamację na podstawie rękojmi, która trwa 2 lata dla przedmiotów nowych. Jeśli będziesz miał problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej złóż reklamację i poproś tam o pomoc Allegro.
Jeśli minęło 180 dni od zakupu, Dyskusji nie otworzysz, poproś wtedy o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nie mogę otworzyć dyskusji, bo minął okres 180 dni od zakupu.
@Client:67177210 Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... zadziała podobnie jak Dyskusja.
Dzięki 🙂