Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem informację o tym że powinna być w Tarnowie , os niepodległości 1a, jednak tam wpisując właściwe danedostaje informacje że są niepoprawne. Kiedy chce odebrać przesyłkę zdalnie, automat wyświetla informacje, że nie ma mnie w pobliżu. Podejmowałem od wczoraj kilka prób i cały czas jest to samo.
Jakąś awaria z zielonymi poaczkomatami? Chciałem dzisiaj wyjąć przesyłkę i mimo że wpisuje wszystko poprawnie , cały czas pojawia się komunikat o błędnych danych.
Takie mecyje, że ho ho ho, punkty odbioru z map znikają, a nawet przesyłki w nich się dematerializacją, czy to nadal tylko zielony automat paczkowy?
Czy korzystasz z VPN na komórce?
@slajtek78 wyjaśniam to dla Ciebie. Dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@slajtek78 sprawdziliśmy to i adres się zgadza. Kod tego paczkomatu to AL020KTA. Jeśli jesteś pewny, że jesteś przy właściwej maszynie, a problem dalej się powtarza, to zadzwoń proszę na infolinię techniczną. Numer znajdziesz na automacie paczkowym lub gdy wejdziesz w "pomoc" w panelu automatu paczkowego. Przepraszam za te trudności!
Cały czas to samo, brak możliwości wyjęcia paczki z automatu. Na automacie brak numeru telefonu do infolinia technicznej nie ma też "pomocy" w panelu automatu. Jest tylko "odbieram", " wysyłam".
@slajtek78 a próbowałeś otworzyć skrytkę kodem? Czy po wejściu w odbieram > menu nie będzie przycisku "pomoc"?
Próbowałem kodem QR, ale automat wcale na niego nie reaguje, jest tylko sygnał dźwiękowy, na ekranie automatu nic się nie pojawia, a jak chciałem zdalnie , to na telefonie mam informację że nie ma mnie przy automacie
@slajtek78 a czy próbowałeś odnaleźć przycisk "pomoc". Sprawdziliśmy to Twoja przesyłka powinna być w tym automacie, więc może to wyjaśnić pomoc techniczna, ale jej numer jest podany albo na maszynie albo właśnie w "pomocy". Ten przycisk może być w "menu" po wybraniu opcji "odbieram".
Po wybraniu odbieram, pojawia się to okno, są tutaj tylko dwa aktywne przyciski : menu, po naciśnięciu którego wracamy do ekranu głównego i kontrast, który zmienia kolor ekranu. Tyle , nie ma żadnej pomocy.
Na samym paczkomacie nie ma żadnego nr telefonu,
Czy ja mogę poprosić o jakiś nr telefonu do tej infolini?
@slajtek78 czy pod ekranem widzisz metalową blaszkę? Tam są napisy alfabetem Braille'a i powinien być również podany numer na infolinię. Jeśli nie możesz go znaleźć bardzo proszę daj znać!
Nie ma mnie już przy automacie, później sprawdzę i dam znać czy znalazlem
@slajtek78 okej, dziękuję za informację. Dopytywałam o to i numer powinien się znajdować właśnie tam, mam nadzieję, że uda Ci się go znaleźć, bo na infolini będą mogli pomóc Ci z odbiorem przesyłki.