Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zamówiłem jeden z suplementów z pełnym opisem. Na aukcji w dwóch miejscach widnieje informacja o pojemności 1 tabletki = 1 porcji. Niestety po otrzymaniu paczki na opakowaniu pisze, iż jedna porcja to 2 tabletki.
Oznacza to że z opakowania 120 porcji, nagle mam 60.
Co mogę zrobić w takiej kwestii ? domagać się wysłania drugiego opakowania ?
Pokaż link do oferty.
@Kryss1313 Faktycznie. W mojej opinii jest to po prostu błąd w opisie - co oczywiście nie zmienia faktu, że odpowiada za niego sprzedający.
Na początek proponuję napisać do sprzedającego wiadomość (zapytaj o zakup), a w wiadomości napisz, że składasz reklamację z powodu niezgodności towaru z treścią oferty - napisz tam co dokładnie się nie zgadza i przedstawić swoje oczekiwania.
Od tego jak postąpi sprzedający będą zależeć dalsze kroki.
@komis-bell Bardzo dziękuję za tak szybką pomoc.
Napisałem do sklepu i dostałem bardzo szybką odpowiedź "Faktycznie wcześniej było 300 mg per kapsułka, niestety po zmianie składu, produkt nie został u nas w pełni zaktualizowany, Prosimy go odesłać. " Nie będę oszukiwał, że zależy mi na tym produkcie, gdyż bardzo pomógł mojej bliskiej mi starszej osobie.
@Kryss1313 Możesz spróbować zaproponować sprzedającemu aby zamiast zwrotu przyznał Ci np. jakiś rabat jeśli faktycznie zależy Ci na tym produkcie.
Jeśli natomiast nie zgodzi się on na rabat to powinieneś go odesłać i wtedy otrzymasz zwrot pieniędzy.
@komis-bell Rozumiem, nie ma raczej szansy aby sprzedający wyrównał zamówienie, poprzez wysłanie odpowiedniej ilości ?
@Kryss1313 Gdyby w treści oferty było podane "2 opakowania po 120 kapsułek" i dostałbyś jedno to tak.
Tu natomiast nie ma podstaw aby czegoś takiego w ogóle oczekiwać. Błąd dotyczy dawkowania a nie ilości kapsułek 🙂
Sprzedający uznał Twoją reklamację - odeślij towar i otrzymasz zwrot pieniędzy.
Pamiętaj, że możesz poprosić o rabat tak jak wspomniałem ale czy go otrzymasz zależy już tylko od sprzedającego.
@Kryss1313 dawka pozostaje ta sama 300mg w 1 kapsułce lub 300mg jako 2x po 150mg czyli 2 kapsułki, możliwe że producent zmienił opakowanie i np wcześniej było 60x 300mg a teraz jest 120x150mg musisz sobie wygooglać bo jeśli jest tak jak piszę to błędu nie ma bo ilość substancji czynnej i czas w którym produkt się zużyje są identyczne
Założyciel wątku dostał o połowę mniej suplementu niż obiecuje opis aukcji i nie ma co zaklinać rzeczywistości i pisać, że nie ma błędu. Powinien mieć zapas na 120 dni, ma na 60, dziwne te Twoje wyliczenia 😀
@Kaliope_Brzeg Z tego co ja rozumiem to w ofercie jest 120 kapsułek i informacjami dawkowaniu „1 kapsułka dziennie” natomiast kupujący otrzymał 120 kapsułek i na produkcie jest informacja „2 kapsułki dziennie”.
Oczywisty błąd w opisie. Ilość kapsułek otrzymał dobrą tylko dawkowanie się nie zgadza.
Według opisu jedna kapsułka powinna mieć 300 mg a ma 150 mg, czyli o połowę mniej substancji czynnej niż obiecano. Z tego co piszecie nie ma znaczenia czy substancji jest 300, 150 czy może 50, grunt, że kapsułek jest 120. No dajcież spokój 😊
@Kaliope_Brzeg Sprzedawca wprowadził kupującego w błąd odnośnie dawkowania do czego też się bez problemu przyznał i uznał reklamację. Napisałem to już na samym początku.
Przyznał się, ale parametrów aukcji nie zmienił i nadal wprowadza kupujących w błąd 😊
@Kaliope_Brzeg parametry aukcji to akurat są ok, opis aukcji jest / był błędny w polu dawkowanie
Z tego co udało mi się znaleźć wcześniej (w domu miałem stare opakowanie)rzeczywiście 1 kapsułka miała 300 mg. Tym się kierowałem zamawiając to. Nie spodziewałem się że producent coś zmienił a sprzedawca o tym nie poinformował tylko dalej widnieje że 1 kapsułka to 300 mg w opakowaniu 120 ---> 120x300mg = 36g aktualnie jest 120x150mg = 18g
@komis-bell zgadza się, w opakowaniu jest 120 tabletek, jednak widnieje również informacja że 1 tabletka to 300 mg. Rozumiem to tak, iż powinienem otrzymać 120x300mg. Otrzymałem natomiast 120x150mg.
Witaj, @Kryss1313
Dobrze zrozumiałeś opis aukcji. Sprzedający przysłał Ci towar niezgodny z ofertą i otwarcie przyznał to w korespondencji. W pierwszej kolejności powinien zaproponować Ci doprowadzenie Twojego towaru do zgodności z umową, np. przez dosłanie drugiego opakowania ze 120 kapsułkami á 150 mg. Przypomnij mu o tym poprzez dyskusję i odpowiedni komentarz do transakcji. Możesz też złożyć wniosek o odszkodowanie z programu Allegro Protect. Instrukcję znajdziesz tutaj: https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect
PS: To forum nazywa się "dyskusje kupujących", ale odpowiadają tu prawie wyłącznie sprzedawcy. Nie zdziw się więc, jeśli prawie wszyscy odpowiadacze będą usprawiedliwiać sprzedawcę, a Ciebie obciążać winą za nieudaną transakcję.
Wszyscy niemal jednogłośnie uznali winę sprzedającego (do której się on zresztą od razu przyznał) ale oczywiście "prawie wszyscy odpowiadacze będą usprawiedliwiać sprzedawcę, a Ciebie obciążać winą za nieudaną transakcję." 🙈
@Kryss1313 co było w tytule aukcji tego suplementu>?