Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry zakupiłam towar na Allegro tak praktycznie kilka towarów i zapłaciłam blikiem Jednakże mimo to że zapłaciłam z góry Sprzedający nie otrzymał wpłaty i wysyła towar za pobranie nie rozumiem dlaczego Proszę o wyjaśnienie i telefon do mnie [edycja]
Client:39745207 sprzedawca bez Twojej zgody nie powinien zmieniać formy wysyłki . Status płatności możesz sprawdzić w zakładce ,, moje zakupy ,, jesli jest inny niż ,,opłacone ,, sprzedawca środków nie otrzymał i wówczas płatność nalezy ponowić .Sprawdź czy środki zostały pobrane z Twojego konta , jeśli tak anuluj płatność i wykonaj ją ponownie .W przypadku płatnoścvi BLIK-em to często się zdarza ,że płatnośc nie dochodzi do sprzedawcy .
@Client:39745207 Sprzedawca po zapłacie nie ma prawa wysłać towaru za pobraniem. Takiej dostawy nie masz obowiązku odbierać i za nią dodatkowo płacić. Sprzedawca wysłał to na własny koszt i własne ryzyko. Jeżeli Twoja wpłata jest "anulowana" - sprawdzisz to w zakładce Moje zakupy po kliknięciu Szczegóły zakupu a potem Rozwiń szczegóły zakupu - musisz ponowić wpłatę, inaczej sprzedawca nie otrzyma pieniędzy z góry. Anulowana płatność wróci do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. Płatności BLIK-iem często bywają anulowane nie z Twojej winy.
Tutaj nikt do Ciebie nie będzie dzwonił, niepotrzebnie podajesz nr telefonu.
@Client:39745207 widzę, że wszystkie Twoje ostatnie zakupy mają status płatności "zakończona" więc sprzedający powinien otrzymać Twoją wpłatę. Podaj proszę numer zamówienia, o którym piszesz. Sprawdzę to dokładniej i pomogę Ci rozwiązać ten problem.