Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam. Chciałem nagłośnić sprawę i spytać czy inni też tak mają gdyż ja coraz czezciej czekam na przesylki po 2 tygodnie i albo dostaje zwrot pieniedzy albo gdy to pobranie tylko informacje. Coraz czesciej sprzedający nie posiadają sprzedawanego przedmiotu i pozniej mądrzy bo oni sobie dadzą zwrot pieniedzy ja sie naczekam uj wie ile i nawet nie dostanę przedmiotu. Proponuję kary dla takich gości żeby ukrucić ten proceder nwm czasowy pan na sprzedarz albo karę pieniezna bo to jest mocno wkurzające gdy paczka z chin potrafi przyjść szybciej niz z polski... Nie wiedzialem gdzie się skontaktować z allegro wiec piszę tu... Chciabym też wiedzieć czy inni mają podobne problemy?
@ewa1935 przykro mi, że jesteś niezadolony z zakupów na Allegro i dziekuję, ze zgłaszasz nam takie sytuacje. Zależy nam, żeby przesyłki do kupujących przychodziły w deklarowanym w ofercie czasie. Jeżeli tak się nie dzieje, wpływa to na jakość sprzedaży i niesie za sobą szereg konsekwencji dla sprzedających. Sprzedający nie może anulować zakupu, a Ty możesz założyć dyskusję, opisać swoje doświadczenie w komentarzu lub zgodnie z Twoimi odczuciami ocenić transakcję. Problemy transakcyjne dotyczące konkretnych ofert, możesz zgłaszać nam bezpośrednio tutaj.
@ewa1935 Tak dzieje się dlatego, że Allegro daje sprzedawcom możliwość "anulowania zakupu" z powodu "towar niedostępny", pomimo że prawo nie daje im takich uprawnień. Gdyby takiej możliwości na Allegro nie było, sprzedawcy znacznie częściej wywiązywaliby się z zawartych umów i nie zwodziliby kupujących wystawianiem towarów, których nie są w stanie dostarczyć.
Gdyby Allegro chciało, nakładałoby takim sprzedawcom ograniczenia na konto, byłby to dodatkowy element, poprawiający jakość obsługi. Allegro jednak nie nakłada żadnych ograniczeń, o ile sprzedawca odda pieniądze.