Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem jako firma pompę na fakturę Podczas pierwszego podłączenia okazało się że pompa cieknie Odesłałem sprzedającemu z info o zwrocie i podałem nr. Konta do zwrotu zapłaty. Jednak sprzedający wysłał towar do producenta aby ocenić zasadność mojego zwrotu. Czy muszę czekać na zakończenie procedury, czy też nie. Proszę o pomoc osoby zorientowane.
Jako zwrot to czekasz, należało reklamować z tytułu rękojmi, wówczas sprzedajacy ma 14dni na rozpatrzenie reklamacji.
Za mało danych. Jak zwykle.
Tradycyjnie LEW433 wali tym samym tekstem na prawo i lewo bez zadania dodatkowych pytań. Jasnowidz albo wróżbita.
Tradycyjnie ty jesteś "inny", odpowiedz po swojemu a może nie?😛
Widzisz wypowiedzi innych? Proste, jasne z sensem.
Jesli masz umiejetnosc czytania ze zrozumieniem to załapiesz o co mi chodzilo.
Ale szczerze wątpię...po tym co kolejny raz zobaczyłem.
@irek_500 Napisz co kryje się za "odesłałem sprzedającemu z info o zwrocie". Skorzystałeś z gwarancji czy rękojmi? Albo, co gorsza - po prostu odstąpiłeś od umowy?
@irek_500 Przy zakupie "na firmę" zwrot w rozumieniu odstąpienia od umowy przysługuje tylko w określonych sytuacjach - np. jednoosobowa działalność gospodarcza i zakup nie związany z profilem prowadzonej działalności. Poza tym zgłoszenie zwrotu w przypadku wady towaru jest najgorszym z możliwych rozwiązań.
Prawidłowym rozwiązaniem jest złożenie reklamacji na podstawie rękojmi ale w przypadku transakcji pomiędzy dwoma przedsiębiorcami może ona być całkowicie wyłączona.
Wyjątkiem od tego jest sytuacja kiedy sprzedający np. zataił wadę towaru.
Zalezy co wpisales w powod zwrotu bo np jak napisales wada wykryta podczas rozruchu pompa cieknie to wlasnie zlozyles reklamacje
Nie pisz bzdur. Zwrot to zwrot a reklamacja to reklamacja.
Wyobraź sobie że nie piszę bzdur bo rozpatruje reklamacje ze sklepu internetowego i mam takie przypadki często. Jeśli w powóď zwrotu wpisane jest uszkodzenie tzn że klient zgłasza reklamację a sprzedawca ją rozpatruje