Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem z zakupem.
Zakup wrócił do sprzedawcy jakoby z powodu nie odebrania przeze mnie. Jednak nie było próby doręczenie, gdyż ciągle jestem w domu, nikt nie kontaktował się że mną w sprawie doręczenia.
Sprzedający argumentuje, że w danych adresowych był wskazany numer bloku, ale nie było numeru mieszkania. Jednak pełne dane adresowe są wskazane w moich danych i automatycznie wskakują przy złożeniu zamówienia.
Sprzedający nie zgadza się na ponowne wysłanie towaru, potrzebując opłaty za przesyłkę. Nie zgadzam się z tym.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.
Dziękuję i pozdrawiam
@Client:106955300 Wejdź tu -> https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione
Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź pole ADRES DOSTAWY czy aby na pewno nie było tam błędu (brak numeru mieszkania).
Jeśli faktycznie nie było tam numeru mieszkania to błąd jest po Twojej stronie i aby otrzymać przesyłkę musisz ponownie opłacić koszty transportu.
Ponadto - co pokazuje śledzenie przesyłki? Jaka widnieje tam informacja?
Tak dla ścisłości - kurier nie ma obowiązku kontaktowania się w sprawie doręczenia.
Sprawdź sobie dobrze czy masz wpisany pełny adres w ustawieniach . Sam już miałem takie przypadki że klient nie podał np.numeru mieszkania lub źle wpisał któraś z cyfr i przesyłka do mnie wracała .
Załóż dyskusję jak chcesz nadal prowadzić ten zakup, ale Ja bym kliknął zwrot a wówczas sprzedajacy zwróci Ci środki i kupisz jak masz Smarta z darmową dostawą. Jak uważasz i masz dobre dane adresowe to otwieraj dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa