Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
17.09 zakupiłam towar za pomocą "kup bez konta", towar do tego czasu nie przyszedł, kontaktu ze sprzedającym nie ma, na maila wysyła tylko generowane odpowiedzi, a gdy dzwonie cały czas odzywa się sekretarka, że abonent czasowo nie dostępny. Jak mogę rozwiązać ten problem?
Z góry dziękuje za pomoc!
Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nigdy nie kupuj bez konta. Załóż sobie teraz nowe konto na ten sam adres e-mail, z którego kupowałaś bez konta i poproś Allegro o przywrócenie tego zakupu do nowego konta. https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc&subjectId=d728d057-e...
Jeśli się uda, w przypadku braku towaru i zwrotu środków, będziesz mogła wystąpić o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Dziękuje!
Dziękuje za pomoc!