Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Dokonałem zakupu bez logowania się, bez rejestracji. W trakcie opłacania na portalu banku wystąpił błąd i nie udało się zlecić płatności. Jak teraz ją ponowić jak nie mam możliwości wejścia do zakładki kupione, bo zakup był bez rejestracji?
Pozdrawiam.
@witas91 Najlepiej nie kończ tego zakupu, wyślij mailem rezygnację - odstąpienie od umowy i kup ponownie z logowaniem do konta. Zakupy bez logowania często kończą się problemami. Nie wystawisz komentarza, nie otworzysz Dyskusji, nie skorzystasz z POK.
Jeśli jednak koniecznie chcesz dokończyć płatność, poproś o pomoc Allegro na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=be75077e-068a-4cee-b31d-9e532383f52d