Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem laptopa i po czasie uległa awaria bateria. Odesłałem całość do sprzedającego i do dzisiaj nie otrzymałem sprawnego urządzenia ( minęły dwa miesiące od daty otrzymania sprzętu przez sprzedającego). Sprzedający cały czas zwleka ze zwrotem, Co jakiś czas tłumaczy się problemami, albo przekazuje informację że już sprzęt naprawiony wysyła. Nadmieniam że urządzenie w całości jest na gwarancji.
Proszę o radę w jaki sposób mogę wyegzekwować zwrot naprawionego urządzenia.
Andrzej [edytowano]
@kaszub_ Po jakim czasie padła bateria? Fabrycznie bateria ma gwarancję bodajże pół roku więc ten termin na pewno dawno upłynął.
Sprzedający prawdopodobnie nie ma możliwości technicznych żeby rozwiązać problem, na pewno wysłał laptop do serwisu producenta. Trochę to trwa, nie ma się co dziwić.
Gwarancja a rękojmia to są dwie różne rzeczy na gwarancję mogłeś sam wysłać
@kaszub_ Dlatego należy robić to za pomocą dyskusji, masz pomoc Allegro i wszystko czarno na białym, otwórz dyskusję tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź, na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
ja bym pisal list do prokuratury.2 miesiace to bardzo dlugi czas.moze zawodnik w koncu cos zrozumie