anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiłem laptopa i po czasie uległa awaria baterii. Odesłałem całość do sprzedającego i do dzisiaj

kaszub_
#1 Nowicjusz#

Zakupiłem laptopa i po czasie uległa awaria bateria. Odesłałem całość do sprzedającego i do dzisiaj nie otrzymałem sprawnego urządzenia ( minęły dwa miesiące od daty otrzymania sprzętu przez sprzedającego). Sprzedający cały czas zwleka ze zwrotem, Co jakiś czas tłumaczy się problemami, albo przekazuje informację że już sprzęt naprawiony wysyła. Nadmieniam że urządzenie w całości jest na gwarancji. 

Proszę o radę w jaki sposób mogę wyegzekwować zwrot naprawionego urządzenia.  

Andrzej [edytowano]

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

br.
#21 Demiurg#

@kaszub_  Po jakim czasie padła bateria?  Fabrycznie bateria ma gwarancję bodajże pół roku więc  ten termin na pewno dawno upłynął.

Sprzedający prawdopodobnie nie ma możliwości technicznych żeby rozwiązać problem, na pewno wysłał laptop do serwisu producenta. Trochę to trwa, nie ma się co dziwić.

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Gwarancja a rękojmia to są dwie różne rzeczy na gwarancję mogłeś sam wysłać

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kaszub_ Dlatego należy robić to za pomocą dyskusji, masz pomoc Allegro i wszystko czarno na białym, otwórz dyskusję tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź, na zwykłym Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

napoleon1970
#9 Pomysłodawca#

ja  bym pisal list do prokuratury.2 miesiace to bardzo dlugi czas.moze zawodnik w koncu cos zrozumie 

 

oznacz moderatorów