anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupi widnieje jako nieopłacony mimo że został opłacony

MAMY ROZWIĄZANIE!
mikan
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry,

20 marca zakupiłem produkt, zakup opłaciłem (karta Visa, kasa została pobrana z konta - transakcja widoczna jako zakończona). Produkt został do mnie wysłany i 22 marca go odebrałem. Wszystko wydaje się ok. poza jednym szczegółem - dziś chciałem ocenić transakcję ze sprzedającym, ale nie mogę tego zrobić.  W szczegółach zakupu przy opcji "oceń sprzedającego" jest adnotacja: "Ten zakup nie został opłacony, dlatego nie możesz go ocenić". Z czego może to wynikać?

pozdrawiam

M.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikan Napisz, o którą ofertę chodzi i prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu, o którym wspominasz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mikan
#9 Pomysłodawca#

zamówienie: dc28044f-f49f-3ec6-a03b-7484ed7c3f3c

 

1.jpg

 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikan Nie widzę na Twoim koncie zamówienia o takim numerze. Ten przedmiot został zakupiony i opłacony w zamówieniu nr f4d7b530-c728-11ed-bf0d-7fe533c9df3e. Sprawdź to proszę ponownie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mikan
#9 Pomysłodawca#

Tak, chodzi o zamówienie f4d7b530-c728-11ed-bf0d-7fe533c9df3e

Przepraszam za zamieszanie 🙂

oznacz moderatorów
mikan
#9 Pomysłodawca#

to właśnie zamówienie f4d7b530-c728-11ed-bf0d-7fe533c9df3e jest tym problematycznym, widniejącym jako nieopłacone, mimo że jest opłacone 🙂

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikan Przekazałam tę sprawę do weryfikacji.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mikan
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję i pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mikan Otrzymałam informację, że wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w tej sprawie. Mam nadzieję, że problem zostanie szybko usunięty.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów