Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opis problemu: Sprzedawca wysłał produkt w terminie. Sprzedawca nie ma tu żadnej winy. Jednakże produkt został opóźniony, ponieważ funkcjonariusz ds. ładunku nie wykonał należycie swojej pracy. Bardzo ważny był dla mnie termin dostawy produktu. Nie wiem, jakie działania powinienem podjąć w sprawie firmy transportowej. Proszę o pomoc w sprawie kuriera z Allegro. Jestem bardzo zły. Chcę, żeby produkt został dostarczony jeszcze dzisiaj.
Należy wziąć pod uwagę, że podane na Allegro terminy dostawy są przewidywane a nie gwarantowane.
U większości przewoźników gwarantowany termin doręczenia wynosi 2-3 dni robocze.
@allcan Obrazek jest dla nas niewidoczny.
Przesyłka opóźniona
@allcan Jaki przewoźnik?
Nie wygląda mi to na żadne opóźnienie - w większości firm czas na doręczenie to 2-3 dni robocze.
Póki co minął jeden dzień roboczy.
wyglada "Przesyłka opóźniona" w allegro
pocztex. byl w lodzi "27.10.2023 o 03.15"
czekam caly dzien ale nie byl. dsizaj tez czekam ale jescze nie ma.
kiedy kupilem, ze pisane "dostawa na 27.10". A teraz pisane "Przesyłka opóźniona"
Na Allegro nigdzie nie jest podawany gwarantowany czas dostawy a jedynie przewidywany.
Dziś doręczenia nie będzie na pewno (chyba że została wykupiona taka dodatkowa opcja w co wątpię)
Kurier przyjedzie pewnie w poniedziałek.
Co najważniejsze - przesyłka nie jest opóźniona.
Wszystko jest OK.
Jeśli termin dostawy był dłuższy niż jest dopuszczalny u danego dostawcy należy składać reklamację u dostawcy na jego usługę i domagać się zadość uczynienia.
Dostawca nie ma żadnej winy.
Składaj reklamację na tego pod którego podlega wspomniany funkcjonariusz ds. ładunku.
@allcan dostawca to pocztex, sprzedający może mieć umowę na dostawy własną z pocztexem albo allegro może mieć umowę z pocztexem wtedy dostawca to pocztex ale nadawcą są 1 sprzedawca 2 allegro a reklamację możesz składać do 1 sprzedawcy patrz przykład 1 lub do allegro patrz przykład 2