Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu zakupiłem telefon. Okazało się ze, posiada wadę prawną. Należy do operatora, telefon przestał być spłacany, ma zablokowane IMEI. Sprzedający otrzymał ode mnie zwrot, natomiast case który był, w zestawi już nie mam. Co do karty gwarancyjnej nie pamiętam, aby była w zestawie. Każde papiery trzymam zawsze w pudełku po zakupie sprzętu jakiegokolwiek...Więc zaproponowałem sprzedającemu, że mogę albo zakupić nowy i im wysłać, albo mogą odliczyć kwotę od zwrotu za telefon. Czy ktoś może mi doradzić jak rozwiązać sprawę?
@Client:66474864 W tej sytuacji sprzedawca bezwzględnie powinien Ci oddać pieniądze. Jeśli nie masz zakupionego kompletu, niech Ci odliczy wartość brakujących drobiazgów. Towar odeślij jako zwrot w ramach reklamacji. Przy reklamacji należy Ci się dodatkowo zwrot kosztów przesyłek w obie strony. Najlepiej otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację i poproś tam o wsparcie pracownika Allegro.
Jeżeli sprzedawca będzie Ci mimo to stwarzał problem, wystąp o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Dzięki serdecznie, tak właśnie wczoraj zaproponowałem rozwiązanie sytuacji. Oczywiście Poprosiłem Allegro o pomoc. W przypadku braku porozumienia, skorzystam z POK.