anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakupiony Towar okazal sie uszkodzony

Client:76554458
#7 Wielbiciel#

Witam odebralem dzis od kuriera paczke telewizor po rozpakowaniu w domu okazalo sie ze matryca jest uszkodzona .. pekniecie matrycy przejrzalem pudelko nie ma na nim zadnych sladow ze to w.transporcie czy cos podobnego ja rozpakowywalem go przy zonie i dziecku i tesciu no i jestem ciekaw kto teraz zwroci mi okolo1000 zl za zepsuty telewizor niestety z firma z allegro nie ma kontaktu jak i z kurierem co mam robic.. niby odeslac go moge ale co i jak to udokumentowac ze to nie bylo moja wina .... jak sprzedawca nie raczy wlaczyc telefonu wogole brak takiego nr ciekawe czy ta firma sie znajduje na podanym adresie ...

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Vryko
#18 Luminarz#

Na początek - załóż dyskusję. Wtedy sprzedawca odezwie się bez wątpienia. I bez nerwów - zapewne wszystko da się załatwić bez większych problemów. Skoro nie masz namiarów na kuriera, zapewne ma go sprzedający, niech Ci udostępni, bo pewnie będziesz musiał go wezwać i spisać protokół szkody. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

kstach1
#9 Pomysłodawca#

Dostanie pewnie pan/i zaraz podpowiedz co trzeba zrobic w takiej sytuacji ale z drugiej strony jak można kupić Telewizor przez allegro choćby ze względu na reklamacje czy własnie w takim przypadku jak u pana/i.  

oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

W celu dobrego kontaktu jak i rozwiązania sytuacji z reklamacją polecam pomóc nie tylko sobie w postaci uzyskania nowego TV, ale i również pomocy w odzyskaniu przez sprzedającego pieniędzy za uszkodzenie paczki przez kurierów 🙂

Gwarantuje że takie podejście będzie pomocne

Pamiętaj że masz 7 dni na spisanie protokołu szkody, bez niego sprzedawca prawdopodobnie nie odzyska należnych mu pieniędzy za uszkodzony towar

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kstach1, nie panuj, to nie urząd miasta 🙂 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Przesyłka może w trakcie przewozu ulec uszkodzeniu. Aby nie stracić roszczeń do przewoźnika o odszkodowanie, należy przy odbiorze sprawdzić stan przesyłki, a w razie stwierdzenia uszkodzeń - zażądać protokolarnego ustalenia stanu przesyłki. W przypadku szkód, które można zauważyć z zewnątrz przy odbiorze, przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń do przewoźnika z tytułu jej ubytku lub uszkodzenia.

Jeżeli uszkodzenia nie można było zauważyć z zewnątrz i ujawniono je już po przyjęciu przesyłki, prawo do odszkodowania od przewoźnika nie wygaśnie, o ile niezwłocznie po ujawnieniu szkody zgłosi się przewoźnikowi żądanie protokolarnego ustalenia jej stanu. Z takim żądaniem należy wystąpić nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki. Jeśli ustalenia jej stanu dokonuje się po wydaniu, to w protokole odnotowuje się także okoliczności ujawnienia stanu naruszenia.

Szybki kontakt do sprzedawcy i kuriera 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Prawda, jednak przy odbiorze z paczkomatu to jest dość trudna sprawa. Dlatego ja zawsze radzę, kupować sprzęt taki jak TV w sklepach wysyłkowo-stacjonarnych typu brzoskwinie albo y-koń 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

W paczkomacie można zgłosić reklamację uwagi do paczki 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Adekpol
#13 Ambasador#

Tylko przy tych uwaga do paczki paczkomatowej nikt o takiej możliwości nie ma pojęcia i pojawia się problem 

Niestety firmy kurierskie dziwnym trafem nie rozpowiadają o tym jak reklamować paczki, co robić w przypadku uszkodzeń, a po dup** dostają sprzedawcy zamiast gigantycznie spółki

 

Gdyby istniał świat w którym kurierzy szanują swoją pracę i kogoś innego a firmy nie patrzyły tylko na zyski 💭

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

Na ekranie wyświetla się opcja "Mam uwagi do paczki". W takim wypadku pozostawiamy paczkę w skrytce a na adres e-mail otrzymujemy formularz reklamacyjny, który musimy wypełnić i zatwierdzić w przeciągu 14 dni. Nie wypełnienie formularza lub brak jego wysłania w przeciągu 14 dni skutkuje odesłaniem paczki do nadawcy. Cała procedura objaśniana jest na monitorze paczkomatowym podczas procesu reklamacji.

Co do firm kurierskich są na to przepisy które każdy powinien znać, nie znajomość prawa nie zwalnia z odpowiedzialności 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@kostas11, można można, jednak.. z TV to tak ciężko od razu sprawdzić 🙂
choc niestety taki jest obowiązek odbierającego, później są tylko problemy 😮

oznacz moderatorów