Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam szukam osób które dokonały zakupów [edit] u tego sprzedawcy i w jakiś sposób zostały oszukane lub nie były zadowolone z zakupów. Szukam kontaktu ponieważ rozważam wspólny konsumencki pozew sadowy.
@tom091982 Tutaj mało zagląda kupujących więc szanse nie wielkie. A czy możesz opisać szerzej co się stało z zakupem?
Sprzedający ma 99,5 % zadowolonych klientów. Można zaryzykować stwierdzenie i nawet sprawdzenie że to i tak lepiej niż oficjalny sklep allegro który ma 99,3 % zadowolonych klientów na dziś.
Zostałam oszukana przez tego sprzedającego, towar które kupiłam kompletnie nie był tym co w opisie. Towar zwróciłam w ciągu tygodnia jednak Pani która prowadzi tę sprzedaż naliczyła sobie ogromne koszty i zwróciła mi niecałe 40% wartości produktu. Sprawę zgłosiłam do Inspekcji Handlowej jednak sprzedająca nie odebrała korespondencji. Sprawę ponownie zgłosiłam odpowiednim służbom. Śledząc opinię o sprzedającej i komentarze do produktów wychodzę z założenia iż Pani która prowadzi tę sprzedaże wie o wadach swoich produktów liczy jednak na to że ludzie nie będą chcieli dochodzić swoich praw.
A jak uargumentowali to, ze potrącili 60% wpłaconych środków. Otwórz jej dyskusję na allegro i nie kończ do póki nie zwróci całości.
Amortyzacja kół wyniosła ponad 60% wartości wózka. Wózek kosztował 240 zł.
Dyskusja poprzez Allegro nic nie dała
@tom091982 Wypełnij wniosek o rekompensatę z POK. Pisz do Allegro we wniosku, że to była REKLAMACJA z powodu niezgodności z opisem, a nie zwrot bez podania przyczyny. Przy reklamacji sprzedawca nie ma prawa niczego potrącać.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
@tom091982 Części są dużo droższe jak się je kupuje osobno niż gdyby kupić cały produkt i rozłożyć na części. Sprzedawca pewnie może to łatwo udowodnić przedstawiając cennik producenta lub cokolwiek. Do tego trzeba doliczyć koszt serwisu.
Pozew zbiorowy w przypadku jak każda sprawa jest różna, to prawnik doradził czy pomysł własny?
@tom091982 Ten sprzedawca ma dobrą opinię acz nie bardzo dobrą.
Jeśli używałaś towar w widoczny sposób, zniszczyłaś opakowanie to odpowiadasz w chwili jego zwrotu za zmniejszenie wartości.
Czy posiadasz jakieś konkrety, które parametry towaru były niezgodne?
Tak na marginesie: po raz kolejny zdziwienie że z konta faceta pisze kobieta.
@__RPM_ Przy reklamacji nie można niczego potrącać.
@xyz96 Ale Pani Kupująca napisała że "zwróciła" towar a nie zareklamowała. Czy Ty w ogóle czytasz o czym jest problem czy już się od rana nakręcasz na wklejanie gotowych odpowiedzi!
@__RPM_ Ale napisała wyraźnie "towar które kupiłam kompletnie nie był tym co w opisie. " To był zwrot w ramach reklamacji. I nie wykrzykuj tu na mnie.
@xyz96 Ale to nam pociska (wysyła pocisk) że było coś nie zgodne. Może sobie kliknęła zwrot przez allegro i dostała zwrot. Ty sobie domniemasz że to była reklamacja.
Towar był niezgodny z opisem, ponieważ w opisie napisane jest:
Opis
- Wózek spacerowy Candy firmy baby-coo. Posiada bardzo solidną i wytrzymałą ramę. Doskonały na codzienne spacery.
- Produkt spełnia wymagania przewidziane w normie EN1888
- solidny, duży i wytrzymały wózek spacerowy.
- kosz na zakupy.
- płynna regulacja oparcia za pomocą paska wraz z pozycją leżącą.
- regulowana wysokość rączki w zakresie 93cm./106cm.
- regulowany podnóżek.
- barierka (tacka) może być otwierana do góry lub zdejmowana.
- pięcio punktowe pasy bezpieczeństwa
- przybornik na rączce wózka
- materiały łatwe do utrzymania w czystości
- koła przednie skrętne amortyzowane z blokadą jazdy na wprost
- hamulec tylnych kół
- koła piankowe średnica przednie 17 cm, tylne 20 cm
- wózek dla dzieci o wadze do 15 kg + do 3 kg zawartość koszyka
- wiek od 0-36 miesięcy
- ilustrowana instrukcja obsługi w języku polskim.
Pierwsze trzy punkty nie są kompletnie zgodne z produktemWspomnij o tych niezgodnościach we wniosku do POK. Jest tam wymóg zgłoszenia sprawy na policję, ale wyślij wniosek bez zgłoszenia. Wnioski są rozpatrywane średnio w ciągu 7 dni - być może Allegro zwróci Ci kwotę, której nie zwrócił sprzedawca.
Konto jest zarejestrowane na męża 🙂
Kupiony towar to wózek dziecięcy który był trzy razy na spacerze i właśnie podczas spaceru ujawniły się wady i to wady niebezpieczne w postaci składania się wózka podczas podjazdów pod zwyczajny krawężnik.
@tom091982 Zgłoś problem tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i po 24 godzinach w dni robocze poproś tam o pomoc Allegro. Sprzedawca od razu zacznie inaczej z Tobą rozmawiać.
Jeśli Dyskusja nie przyniesie rozwiązania problemu, możesz wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, a w takim przypadku Allegro może nałożyć ograniczenia na konto sprzedawcy.
Jeśli kupujesz na Allegro, masz tu pełną ochronę, nie musisz zgłaszać takich spraw do Inspekcji.
Dodam, że sprzedawca nie miał prawa Ci niczego potrącać, ponieważ to nie było odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, tylko reklamacja z powodu niezgodności z opisem.
To było odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Sprzedająca kiedy po raz pierwszy do niej zadzwoniłam powiedziała żebym wysłała towar na reklamację ale z miejsca muszę ponieść koszt amortyzacji kół.
Wypełnij wniosek do POK, linki masz wyżej. Opisz dokładnie problem, wspomnij o wadach towaru, o reakcji sprzedawcy, o z góry narzuconych kosztach przy reklamacji. Określ brakującą kwotę zwrotu.
Dyskusja poprzez Allegro nic nie dała.
@tom091982 Podsumowując na szybko:
Wózek był tandetny bo się składał podczas jazdy po krawężnikach. Cena była adekwatna.
Został zwrócony. Sprzedawca odliczył na nowe koła.
Nie wiemy najważniejszego czy złożyłaś reklamacje czy to był zwrot konsumencki. Obstawiam to drugie.