Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam szukam osób które dokonały zakupów [edit] u tego sprzedawcy i w jakiś sposób zostały oszukane lub nie były zadowolone z zakupów. Szukam kontaktu ponieważ rozważam wspólny konsumencki pozew sadowy.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość.
Napisałaś cokolwiek sprzedawcy o wadach? Jeśli tak, to trzymaj się wersji, że była to reklamacja i złóż wniosek do POK.
Gdyby nawet to był zwrot bez podania przyczyny, to kółka nie kosztują 60% wartości wózka - sprzedawca wyraźnie działa niezgodnie z zasadami.
Sprzedająca jest osobą bardzo bezczelną, poprzez wiadomości do mnie jak i w dyskusji poprzez stronę Allegro. Ale w opiniach o produktach widzę że nie tylko ja zostałam oszukana
Tego samego dnia zgłosiłam do sprzedającego wady produktu to usłyszałam że tak właśnie kupuje się przez internet i jedyne co mogę zrobić to reklamacja i pokrycie kosztów amortyzacji
No i to jest wprowadzanie w błąd kupującego. Jeśli reklamacja została przyjęta, nie może być mowy o żadnych kosztach amortyzacji. Należy się zwrot całej wpłaty i kosztu odesłania.
Dlatego warto znać swoje prawa, jakbyś złożyła reklamację, to nie ponosisz żadnych kosztów, to nie twoja wina, produkt był kiepski i sprzedający powinien ci wtedy wymienić produkt na nowy albo naprawić. Oczywiście tak żebyś ty nie ponosiła kosztów.
W momencie w którym po prostu zrobiłaś zwrot bez podania przyczyny(sprzedający jak widać nie połączył faktów, ze do niego dzwoniłaś) zobaczył, że wózek jest uszkodzony i zwrócił 40%
W takiej sytuacji, możesz zgłaszać się do POK i zrób to, ale sprzedający w łatwy sposób może udowodnić, że miał prawo tyle potrącić.
Wózek nie był uszkodzony, Pani nagrał dwa filmiki przedstawiające jazdę pustym wózkiem i uznała to że wystarczające testy
@tom091982 To wstaw swoje filmiki gdzie będzie widać jak się wózek rozpada. Będziesz mieć wgrane dowody do sądu skoro składasz pozew zbiorowy.
Niestety nie mogłam ich nagrać ponieważ dziecko wpadało w panikę i płacz był nie do opanowania, nie mogłam narażać małego dziecka na stras, dziecko na sam widok wózka jeszcze długo wpadało w panikę mimo iż nowy wózek jest innego koloru.
@tom091982 Czyli nie masz żadnych dowodów że wózek był felerny a chcesz się dołączyć do pozwu zbiorowego z ludźmi z całej Polski przeciw Sprzedawcy. Nie masz ani wózka ani filmiku jak wozisz nim kamienie i się rozpada.
Geniusz albo szaleńca mógł na to wpaść. A co Twój prawnik na to?
@__RPM_ Jakich dowodów, jakich filmików? Może jeszcze zeznania świadków potrzebne? Odesłany przedmiot niezgodny z opisem jest dowodem. Była Dyskusja, jest do niej wgląd.
Podejrzewam, że Twoi klienci mają spore problemy po zakupach u Ciebie - widać to wyraźnie po Twojej postawie na forum.
@xyz96 Co znowu bredzisz? Ani my ani sąd nie ma wglądu do tych dokumentów. Kupująca zakłada sprawę i wybiera się do sądu.
Dziwne co tam sobie domniemywasz bo bo ja mam 100% zadowolonych klientów.
@__RPM_ Bredzisz to Ty w innym wątku o "roszczeniowej babie", gdy kupująca odesłała podrobione buty i nie ma kontaktu ze sprzedawcą.
@tom091982 jeśli masz wątpliwości możesz skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, tak jak radzi @xyz96 .
Po Twoich zrzutach widzę, że opinie na temat produktu są różne.
PS. proszę o zachowanie Wszystkich tu kultury wypowiedzi @__RPM_
PS. nie udostępniamy linków do ofert czy loginów sprzedawców, zgodnie z regulaminem naszej społeczności.
@cloudcloud świetnie że już jesteś w tym temacie. Właśnie miałem Cię zawołać, abyś przejrzała Dyskusje (dawniej Spór) o ten wózek. My nie mamy wglądu tam.
Dokładnie tak to zrobiłam, rekompensatę otrzymałam. Ja nie twierdzę że sprzedająca ma same buble bo sprzedaje różne produkty, chodziło mi o to że Pani która sprzedaje na tych aukcjach o wszystko co złe w jej produktach obwinia kupujących nie chce się przyznać że coś może być nie tak z produktem, wszystko było winą kupujących co by się nie działo. Szkoda bo od lat kupujemy na Allegro i taka sytuacja zaistniała nam pierwszy raz i mam nadzieję ze po raz ostatni.