Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający deklarował dostawę w 2 dni robocze, ale nie wyrobiłby się z wysyłką. Zadzwonił więc, bo ma firmę niedaleko mojego paczkomatu. Wracając z pracy podwiózł mi zamówienie - a ja je odebrałam. Teraz w historii zakupów wisi status, że przesyłka jest w przygotowaniu. Jak mogę odklikać, że towar odebrałam i transakcja jest skutecznie zakończona. Nie chcę, żeby sprzedający miał kłopoty, bo BARDZO mi pomógł podwożąc osobiście towar.
@Anna_Sitkiewicz Niestety status przesyłki się nie zmieni, bo dzieje się to na podstawie informacji przekazywanych przez przewoźnika, a w tym przypadku dostawa odbyła się z jego pominięciem.
A co się stanie jak skończy się regulaminowy czas na wysłanie zamówienia? Sprzedawca nie dostanie pieniędzy a ja dostanę zwrot? Chciałabym uniknąć takiego zamieszania.
@Anna_Sitkiewicz spadnie tylko skuteczność wysyłek sprzedawcy.
Sprzedający już dostał środki. Nie dostaniesz zwrotu ponieważ sprzedajacy musi tego dokonać, najlepiej byłoby jak jesteście dogadani wysłanie przez niego czegoś, czyli nadanie paczki.
@Anna_Sitkiewicz Środki za zamówienie nie są blokowane. Sprzedający może je wypłacić jeszcze zanim zrealizuje zamówienie. Natomiast Ty, żeby otrzymać zwrot z programu Allegro Protect, musiałabyś wypełnić wniosek.