Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dzisiaj w zakładce "moje zakupy" zauważyłem nieopłacone zamówienie (płatność w toku) z przed dwóch dni. Oczywiście ja tego nie zamawiałem. Tylko ja mam dostęp do swojego konta, więc to nie był żaden z domowników. Czy jest to włamanie? Na szczęście nie mam podpiętej karty, sytuację zgłosiłem, hasło zmienione. Miał ktoś może miał podobną sytuację? Pozdrawiam
@Client:101394254, nie potwierdziłam włamania na Twoje konto. Tym niemniej w momencie zakupu nastąpiło przelogowanie prawdopodobnie z kontem Twojej córki (to nasze przypuszczenie). 🙂
Tak to z dzieci jest!😊
@Client:101394254
Tylko ja mam dostęp do swojego konta
Przynajmniej tak Ci się wydawało. Do dzisiaj.
hehe.... dobre....
Ja już mam tak: - "tata, jest przesyłka do odebrania w paczkomacie".
A ja tego też nie zamawiałem, i co mam zrobić?