Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A złożyłeś reklamacje czy od razu zadyma na allegro ?
Sprzedający to osoba prywatna 😞
Jak nie odpisywał przez prawie 2 tygodnie co dalej robimy ze sprawą to kontaktowało się ze mną na czacie tylko pomoc allegro (sprzedający był przez cały czas aktywny)
Z prywatnym to trochu walki jest ale reklamacje musi przyjąć odpowiada za towar z tytuły rękojmi, poczekaj jak nie odda kasy to wystąp o rekompensatę z POK
Dziękuję za pomoc, tak zrobię 🙂
Ja powiadomiłem sporzedawcę. Na rtazie bez składania reklamacji.
Zakupiłem środek do usuwania kleju. Środek przyszedł. Nie posiada instrukcji w j.p[olskim. Z tłumaczenia z j.angielskiego dowiedziałem się, że jest szkodliwy dla zdrowia i może wywoływać zawroty głowy - brak w opisie. Brak informacji, że nalezy używac po pomieszczeniach dobrze wentylowanych lub na zewnątrz. I wisienka na torcie - nie usuwa kleju, nie tylko z pozostałości po tasmie dwustronnej, a również po zwykłej naklejce, jaką umieszcza sie na okiennej szybie zespolonej, dla oznaczenia strony montażu. Na opakowaniu jest brak daty produkcji, ani daty przdatności do użycia. Opakowanie posiada nakrętkę, którą należy wcisnąć, żeby odkręcić. Nie jest zabezpieczona pierścieniem jak np. butelki z olejem silnikowym, czy nawet octem. Ilość jaką użyłem mieści sie w granicach kilku mililitrów- może 3-5 maks.
Powiadomiłem sporzedawce, że chce odstąpić od umowy informując go o zapachu itd. Odpowiedział
"
Oznaczyłeś już dyskusję jako rozwiązaną?
Jeśli tak, napisz do allegro z prośbą o pomoc. Możesz dołączyć zrzuty ekranu z konwersacji ze sprzedającym, na pewno zwiększy szanse na pozytywne rozpatrzenie zgłoszenia 🙂
Jeśli nie, oznacz dyskusję jako nierozwiązaną. Wtedy pracownik Allegro na pewno Ci pomoże w odzyskaniu pieniędzy.
Więcej informacji o dyskusjach i reklamacjach znajdziesz klikając w poniższe linki.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/ramy-czasowe-dyskusji-85Y7X9bxEs2
Bardzo dziękuję za szybką pomoc 😁
@MIKI-TEC Dyskusja na Allegro jest formą reklamacji, szczególnie w tym przypadku. Sprzedający początkowo niby ją uznał, ale ostatecznie się wycofał. Allegro nie może go zmusić do ostatecznego uznania reklamacji, ale kontynuuj dyskusję, może pokryje Ci straty, a w razie konieczności, tak jak napisało Allegro, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących.
Sprzedający jest świadom że wysłał bubel, zgodził się na reklamację ale później zaczynał kręcić, później w toku swoich wywodów stwierdził że wysłał produkt w stanie bardzo dobrym. Ostatecznie stwierdził, że nic nie musi robić i niczego nie musi zwracać. Oznaczyłem dyskusję jako nierozwiązaną Bardzo dziękuję za szybką pomoc 😃