anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie

Client:91100427
#1 Nowicjusz#

28 listopada założyłam zamówienie na kwotę 116.88 płatność została pobrana z konta A ja nie otrzymałam żadnego potwierdzenia o zakupie i nr zamówienia  co dalej mam robić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jeśli nie masz tego zakupu w swojej zakładce "kupione" to może wcale tego nie kupiłeś .Opłacałeś zamówienie przez allegro czy w inny sposób?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:91100427 Sprawdź, czy płatność nie została anulowana. Jeśli tak, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Ponów płatność. Jeżeli płatność jest zakończona i dotarła do sprzedawcy, sprawdź folder Spam. Zobacz też tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:91100427 Sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę mailową, w szczególności foldery spam, powiadomienia lub inne. Szczegóły swojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej w chwili w zakładce Kupione

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów