Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
28 listopada założyłam zamówienie na kwotę 116.88 płatność została pobrana z konta A ja nie otrzymałam żadnego potwierdzenia o zakupie i nr zamówienia co dalej mam robić?
Jeśli nie masz tego zakupu w swojej zakładce "kupione" to może wcale tego nie kupiłeś .Opłacałeś zamówienie przez allegro czy w inny sposób?
@Client:91100427 Sprawdź, czy płatność nie została anulowana. Jeśli tak, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Ponów płatność. Jeżeli płatność jest zakończona i dotarła do sprzedawcy, sprawdź folder Spam. Zobacz też tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
@Client:91100427 Sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę mailową, w szczególności foldery spam, powiadomienia lub inne. Szczegóły swojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej w chwili w zakładce Kupione.