Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłam o zwrot pieniędzy w ramach Programu ochrony kupujących. Kiedy otrzymam zwrot gotówki? Sprzedający prosił telefonicznie o zamknięcie dyskusji, ponieważ mają jakieś opóżnienie, przepraszali, i że już wysyłają tę przesyłkę. Niestety nie dotarła, a sprzedający ma zawieszone konto. Z kim się kontaktować? Co zrobić dalej?
Jeśli wystąpiłaś o zwrot wpłaty z POK, powinnaś otrzymać decyzję. Napisz do Allegro, że Dyskusja została zamknięta, a sprzedawca nie oddał pieniędzy ani nie dostarczył towaru, dlatego nadal prosisz o wypłatę rekompensaty. Kontaktuj się z Allegro na czacie lub lepiej przez formularz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Dziękuję za szybką pomoc. Dobrego dnia!
Jeżeli wystąpiłaś do POK to pisz do allegro,może wyjaśniają z sprzedawcą jakieś nieprawidłowości i dlatego zawiesili mu konto. Trzeba było nie zamykać dyskusji do momenty otrzymania przesyłki.
Tak, teraz już to wiem. Dziękuję.