Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 10 stycznia otworzyłam dyskusję z pracownikiem allegro oraz sprzedawcą, który przesłał mi uszkodzony towar. Została ona zakończona przez pracownika allegro dnia 11 stycznia, który polecił mi zgłosić sprawę do programu allegro protect ale nie mam możliwości zaznaczenia, że sprawa nie została rozwiązana. Widzę jedynie status, że sprawa została rozwiązana, a ja tego nie zaznaczyłam. Czy po 14 dniach będę mogła zmienić ten statut?
@Client:44778958 Cześć. 🙂 Pracownik Allegro zdecydował się zamknąć dyskusję jako rozwiązaną, ponieważ sprzedający miał prawo pomniejszyć wartość zwracanego towaru. Przedstawił dowody (film z rozpakowywania paczki) na to, że uszkodzenie powstało z winy nieodpowiedniego spakowania towaru. Pełną argumentację znajdziesz w toku dyskusji.
Pracownik allegro zlecił mi zgłoszenie sprawy do allegro protect (czytanie ze zrozumieniem), więc nie wiem skąd te wnioski, że paczka była uszkodzona.
Wygląda na to że nie tak to wygląda, pomylił się? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@LEW433 @Client:44778958 Produkt w paczce był uszkodzony, zatem sprzedający mógł pomniejszyć kwotę zwrotu, ma takie prawo. Ewentualne wyrównanie w ramach Allegro Protect rozpatrzymy niezależnie od statusu zakończonej dyskusji.
A zwrot ze Smartem czy bez? jest to słowo przeciw słowu, a może się mylę?
Smartem
Dyskusja musi być zakończona jako nierozwiązana żeby kupujący mógł złożyć wniosek do allegro protect. I produkt w paczce był uszkodzony przez sprzedającego i proszę tu nie wymyślać.
Rozwiązanej dyskusji nie da się już otworzyć, ani zmienić jej statusu. @ko_alka dowód ? to tak samo jak opisują tu sprzedający można rozpakować uszkodzić i zapakować a następnie rozpakować uszkodzony (piszę tak jak to w wielu wątkach opisują sprzedający).