anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamykanie dyskusji po reklamacji

Client:36151986
#7 Wielbiciel#

Uszanowanie,

Mam zamówienie w którym było ponad 20 pozycji, już dwa razy była reklamacja - ostatnia się również zakończyła pozytywnie i chciałabym zamknąć dyskujse ale z racji obecnie wątpliwości co do jakości produktów jak ja zamknę widnieje komunikat, że już nigdy nie będę mógł następnej otworzyć. Jak zatem zrobić to prawidłowo by nie zamknąć sobie drogi dla ewentualnie ponownej reklamacji? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Zawsze można coś zrobić jakby trzeba składać reklamację, Allegro pomoże w innym dziale . A dlaczego chcesz zamykać dyskusję>nie musisz jej zamykać. nikt Cię do tego nie zmusi.

oznacz moderatorów

Client:36151986
#7 Wielbiciel#

Jeżeli problem został rozwiązany a same komunikaty w mailach przypominających o dyskusji wskazują na to, że jeżeli problem jest zamknięty to należy ją zamknąć to mam plot twist logiczny kiedy daje zamknij dyskusje i dostaje komunikat, że jak zamknę to już nigdy nie otworze.

 

Nie wiem czy sprzedający później nie będzie miał jakiś trudności z tego tytułu dlatego chciałem być fair i zamknąć dyskusje 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli martwisz się o sprzedającego to tak ma, niezamkniętą dyskusją wpływa na jego "jakość".

oznacz moderatorów

Client:36151986
#7 Wielbiciel#

Czyli muszę później ewentualnie próbować sił innymi kanałami komunikacji i pisać bezpośrednio np. do allegro o wsparcie?

 

Bo jakoś innego rozwiązania nie widzę osobiście.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak są inne kanały i tam pomogą jakby trzeba było składać reklamacje.

oznacz moderatorów

excessively-frug
#12 Orędownik#

złożyć reklamacje możesz bezpośrednio do sprzedawcy, nie musisz w tym celu korzystać z dyskusji.

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.
Andrzej Sapkowski, Krew elfów
oznacz moderatorów