anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam kilka dni temu a przelewu na koncie sprzedającego wciąż brak.

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:109073780
#7 Wielbiciel#

 Mam problem. Otóż 30 lipca zrobiłam przelew w Żabce, chcąc kupić grę na Allegro, lecz z tego co widzę, sprzedający nie otrzymał jeszcze mojego przelewu. Co dalej z tym zrobić? Bo jestem pewna, ze wszystko zrobiłam poprawnie, tak jak powinnam.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
LEW433
#21 Demiurg#

Tradycyjny na AL nie działa.

oznacz moderatorów
AnnaG-Antyki
#18 Luminarz#

Prawdopodobnie wpisali źle tytuł przelewu i nie dojdzie. Wróci tam skąd przyszło czyli do żabki.

 

 

oznacz moderatorów
Client:109073780
#7 Wielbiciel#

 Niestety pracownik Żabki nie wpisał tytułu przelewu czyli o to właśnie chodziło. Wszystkim dziękuję bardzo za rady i pomoc.

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @Client:109073780. Widzę, że płatność została rozpoczęta. Minęły już 3 dni robocze od momentu zrealizowania wpłaty, więc proszę Cię, abyś przesłała potwierdzenie przelewu przez formularz. Sprawdzimy to i skonsultujemy z operatorem płatności.  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:109073780
#7 Wielbiciel#

 Bardzo dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi. Przesłałam potwierdzenie przelewu przez formularz. Serdecznie pozdrawiam 🙂 

oznacz moderatorów
Client:109073780
#7 Wielbiciel#

 Po jakim czasie mogę spodziewać się odpowiedzi?

oznacz moderatorów
MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Hej @Client:109073780, widzę, że otrzymałaś już odpowiedź 🙂  

   Marysia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:109073780
#7 Wielbiciel#

 O, dziękuję, rzeczywiście 🙂

oznacz moderatorów
Client:109073780
#7 Wielbiciel#

 Dziękuję, chodziło o nie wpisany przez pracownika Żabki tytuł przelewu.

oznacz moderatorów