Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem. Otóż 30 lipca zrobiłam przelew w Żabce, chcąc kupić grę na Allegro, lecz z tego co widzę, sprzedający nie otrzymał jeszcze mojego przelewu. Co dalej z tym zrobić? Bo jestem pewna, ze wszystko zrobiłam poprawnie, tak jak powinnam.
Tradycyjny na AL nie działa.
Prawdopodobnie wpisali źle tytuł przelewu i nie dojdzie. Wróci tam skąd przyszło czyli do żabki.
Niestety pracownik Żabki nie wpisał tytułu przelewu czyli o to właśnie chodziło. Wszystkim dziękuję bardzo za rady i pomoc.
Cześć @Client:109073780. Widzę, że płatność została rozpoczęta. Minęły już 3 dni robocze od momentu zrealizowania wpłaty, więc proszę Cię, abyś przesłała potwierdzenie przelewu przez formularz. Sprawdzimy to i skonsultujemy z operatorem płatności.
Bardzo dziękuję Wam wszystkim za odpowiedzi. Przesłałam potwierdzenie przelewu przez formularz. Serdecznie pozdrawiam 🙂
Po jakim czasie mogę spodziewać się odpowiedzi?
Hej @Client:109073780, widzę, że otrzymałaś już odpowiedź 🙂
O, dziękuję, rzeczywiście 🙂
Dziękuję, chodziło o nie wpisany przez pracownika Żabki tytuł przelewu.