Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj zrobiłam przelew tradycyjny za roczny Allegro Smart, ale nadal nie otrzymałam żadnej informacji, że przelew zaksięgowano i nie dostałam żadnego kodu, który by mi aktywował Allegro Smart. Nie wiem co zrobić i jak sprawdzić status płatności za allegro smart?
NIE POTRZEBNY ŻADEN KOD , PRZELEW TRADYCYJNY MOŻE IŚĆ DO 3 DNI ROBOCZYCH .JAK PRZELEW BĘDZIE ZAKSIĘGOWANY PO ZALOGOWANIU U GÓRY NAD TWOIM NICKIEM POJAWI SIĘ IKONA ,, JESTEŚ SMART ,,
Przelew tradycyjny dochodzi w nieco dłuższym czasie, poczekaj do końca dzisiejszego dnia. Jeśli problem nie zniknie, napisz do Allegro w tej sprawie przez formularz lub na czacie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d