anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłaciłam za zamówienie 1.12, wciąż nie otrzymałam zamówienia, co zrobić?

Client:101437203
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam za lodówkę i nie mam żadnego odzewu od sprzedawcy tranzakcia była dn. 1 12.21r
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

Jaki był czas dostawy? Jeżeli minął otwórz dyskusję, sprzedający będzie musiał odpowiedzieć w ciągu 24 godz: https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:101437203 Sprzedawca nie musi Ci dawać odzewu. Sprawdź status przesyłki w zakładce Moje zakupy. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101437203 na koncie, z którego piszesz nie widzę takiego zakupu. 
Znalazłam go na innym Twoim koncie, zarejestrowanym z adresem e-mail w domenie interia.pl. Miło mi poinforować Cię, że przesyłka została dzisiaj do Ciebie nadana. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów