Zapłaciłam za zamówienie 1.12, wciąż nie otrzymałam zamówienia, co zrobić?

Client:101437203
#7 Wielbiciel#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2021
15:51
Zapłaciłam za lodówkę i nie mam żadnego odzewu od sprzedawcy tranzakcia była dn. 1 12.21r
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2021
15:53
Jaki był czas dostawy? Jeżeli minął otwórz dyskusję, sprzedający będzie musiał odpowiedzieć w ciągu 24 godz: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2021
16:15
@Client:101437203 Sprzedawca nie musi Ci dawać odzewu. Sprawdź status przesyłki w zakładce Moje zakupy.
oznacz moderatorów

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
06-12-2021
16:34
@Client:101437203 na koncie, z którego piszesz nie widzę takiego zakupu.
Znalazłam go na innym Twoim koncie, zarejestrowanym z adresem e-mail w domenie interia.pl. Miło mi poinforować Cię, że przesyłka została dzisiaj do Ciebie nadana.
Monika
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów