Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokładniej x4 - co teraz? Anulować, kupić jeszcze raz - już raz się przeklikałem, więc chciałbym przynajmniej żeby zadziałało...
Zawsze możesz (jak się da) ponowić płatność.
@TeXXaS sprawdziłam to i zamówienie nr f6252c34-699c-11ee-b0d1-a150868dd0d1 w którym status płatności nie jest zakończony miało być opłacone kartą.
Natomiast zamówienie nr c9246391-6a05-11ee-98a1-1b99a6933963 opłacone BLIKiem przeszło, w tej sytuacji możesz spróbować opłacić zamówienie nr f6252c34-699c-11ee-b0d1-a150868dd0d1 inną metodą, np. BLIKiem, w zakładce Moje zakupy, anuluj rozpoczęta płatność i opłać je ponownie.
Dziwna sprawa, rzeczywiście były dwie płatności. Byłem pewien, że pierwsza przeszła, z drugą system miał problem... Więc ponowiłem. Wychodzi, że to z pierwszą był problem. Niby kwoty inne, ale... jak się jest dyslektykiem to człowiek trochę inaczej na świat patrzy. W każdym razie - mam rozwiązanie. Dziękuję!