Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem towar 06.04.2020r i od razu zapłaciłem sprzedający informował, że towar wysyła na drugi dzień.
Po kilku dniach otworzyłem dyskusję z powodu nie otrzymania towaru, sprzedający zapewnił mnie, że jest lekki poślizg i przesyłka zostanie wysłana do mnie. Dyskusję zamknąłem myśląc, że sprawa jest wyjaśniona. Niestety nie, sprzedający nie wysłał towaru nie odpowiada na emalie i nie odbiera telefonu. Sprzedający nadał przesyłkę do mnie w punkcie Inpost a następnie ją wycofał co spowodowało, że otrzymał numer nadania którym posłużył się na allegro.
Czy mam zgłosić sprawę na Policji czy można to załatwić jakoś przez allegro.
Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Nigdy nie kończ dyskusji przed ostatecznym rozwiązaniem problemu.
Jeśli Allegro nie pomoże, skorzystasz z Programu Ochrony Kupujących.
Dziękuje za pomoc już allegro zajęło się moją sprawą. Może to naiwne ale liczyłem, że jak ktoś coś wystawia to ma dany towar na magazynie i szybko wysyła. Życie uczy następnym razem tak szybko nie zakończę dyskusji. Dziękuje za pomoc....
@Kraw-Biel od kiedy oferta sklepowa na allegro odzwierciedla stan magazynowy sprzedawcy?
widziałeś na allegro mechanizmy integrujące program magazynowy ze sklepem allegro?
Sprzedawca (jeszcze) nie widzi w głowie ilości sprzedanych towarów
ma firmę czynną 8h a nie 24h i durny obowiązek marnujący czas odpowiadania w ciągu 24h na najgłupszą wiadomość od Kupującego
do tego mimo propagandy w tvpis - obrót towarami w dobie nie wprowadzonego a obowiązującego stanu wyjątkowego jest utrudniony a czasami wręcz niemożliwy
@Kraw-Biel Zakup od firmy ? to odstąp od umowy sprzedawca będzie miał 14 dni na zwrot kasy, teraz sporo sprzedawców ma problem z dostawami i towarem 😞