anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłata pobrana z karty, na Allegro ciągle "nieopłacone"

Rzepiak1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

 

Zakupiłem wczoraj rzeczy od dwóch sprzedawców i zapłaciłem jak zwykle kartą. Z karty pobrano sumę obciążenia, ale obie transakcje na Allegro figurują jako nieopłacone.

Co mogę zrobić?

 

GD

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@Rzepiak1 Pobrało i pieniądze wylądowały na koncie Allegro, nie zostały przekazane dalej. To się chyba nazywa wpłata nieudana - pieniądze powinny za 2-3 dni wrócić na rachunek karty. Możesz już teraz ponowić płatności, z konta ponownie pobierze i być może wpłata dotrze do odbiorców. Jeśli nie masz zaufania, czekaj na powrót pierwszych wpłat.

oznacz moderatorów

Rzepiak1
#7 Wielbiciel#

Powtórzyłem opłatę, tym razem z powodzeniem. No i teraz zastanawiam się, co zrobić, jeżeli pieniądze z tej pierwszej wpłaty nie wrócą na konto za 3 dni? Gdzie to zgłosić? Allegro jak ognia unika podawania jakichkolwiek namiarów "na siebie". Ani numeru infolinii ani jasnej informacji gdzie takie sprawy zgłaszać, znaleźć nie byłem w stanie. Przecież to co napisałem w pierwszym poście powinienem był wysłać do pracownika Allegro, a nie rozpytywać się na forum użytkowników. 

Jakie więc są ścieżki dotarcia do Allegro? Jakiś nr telefonu, adres mailowy do zgłaszania takich spraw istnieje?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Rzepiak1 Pieniądze wrócą, wiele już podobnych tematów było tutaj. Kontakt do Allegro jest, ale masz rację, że dobrze ukryty; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Rzepiak1 możesz napisać do nas przez formularz kontaktowy, skorzystać z czata na żywo lub rozmowy telefonicznej z naszym pracownikiem. Wystarczy wejść w zakładkę POMOC i wybrać formę kontaktu, która jest dla Ciebie najwygodniejsza. Jesteśmy również tutaj i we wszystkich mediach społecznościowych, więc opcji kontaktu z nami jest naprawdę wiele.

Tak jak wcześniej napisał xyz96, środki powinny wrócić na Twój rachunek w przeciągu kilku dni roboczych, jeśli się tak nie stanie, skontaktuj się proszę z nami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów