Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. 11 stycznia br zamówiłam przez Allegro Pay karmę dla psa od "furkamarket", jednak od razu anulowałam to zamówienie. Ponownie dokonałam zakupu u tego samego sprzedawcy, płacąc posiadanym bonem. Aktualnie wszelkimi możliwymi kanałami dostaję przypomnienie, że 11 lutego mam do spłaty 117,80 zł. W historii zakupów jest informacja, że ten zakup został poprawnie anulowany. Za co więc mam zapłacić ?
@Client:41918910 sprzedający nie zwrócił wpłaty za anulowane zamówienia i dlatego Allegro Pay przypomina o spłacie.
Poprosiłam już o wysłanie wiadomości do sprzedającego z przypomnieniem o zwrocie dla Ciebie, gdybyś nie otrzymała informacji od Allegro, że zwrot został zlecony w ciągu najbliższych 2 dni, daj proszę znać.
Dzień dobry. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami informuję, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam informacji od Allegro, że zwrot od sprzedawcy "furkamarket" został zlecony.
To otwórz dyskusję ze sprzedającym, On zwraca środki: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Client:41918910 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Niestety potwierdzam, zwrot nie został jeszcze zlecony.
W takim układzie rozpocznij dyskusję ze sprzedającym: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa. W razie problemów możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, który wesprze Cię w tej sprawie.
A za to że sprzedajacy nie zwróci, ty musisz tego pilnować!