anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zapłata za anulowany produkt

Client:41918910
#7 Wielbiciel#

Witam. 11 stycznia br zamówiłam przez Allegro Pay karmę dla psa od "furkamarket", jednak od razu anulowałam to zamówienie. Ponownie dokonałam zakupu u tego samego sprzedawcy, płacąc posiadanym bonem. Aktualnie wszelkimi możliwymi kanałami dostaję przypomnienie, że 11 lutego mam do spłaty 117,80 zł. W historii zakupów jest informacja, że ten zakup został poprawnie anulowany. Za co więc mam zapłacić ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41918910 sprzedający nie zwrócił wpłaty za anulowane zamówienia i dlatego Allegro Pay przypomina o spłacie. 
Poprosiłam już o wysłanie wiadomości do sprzedającego z przypomnieniem o zwrocie dla Ciebie, gdybyś nie otrzymała informacji od Allegro, że zwrot został zlecony w ciągu najbliższych 2 dni, daj proszę znać. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:41918910
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami informuję, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałam informacji od Allegro, że zwrot od sprzedawcy "furkamarket" został zlecony.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To otwórz dyskusję ze sprzedającym, On zwraca środki: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:41918910 Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Niestety potwierdzam, zwrot nie został jeszcze zlecony.

W takim układzie rozpocznij dyskusję ze sprzedającym: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa. W razie problemów możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro, który wesprze Cię w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A za to że sprzedajacy nie zwróci, ty musisz tego pilnować!

oznacz moderatorów