Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
dwa dni temu kupiłem u jednego sprzedawcy 3 przedmioty.
Płaciłem za nie przez konto bankowe, podczas zapłaty bank wyświetlił informację że jest jakiś błąd krytyczny...
po kilku próbach wreszcie zapłaciłem ale za pomocą kodu BLIK.
Dzisiaj okazało się, że zapłaciłem 3 razy tą samą kwotę 🙂
do kogo mam się zwrócić ?
a może lepiej cierpliwie poczekać i pieniądze wrócą na konto ?
dziękuję za pomoc pozdrawiam
Mirek
Powinny wrócić same po 2-3 dniach. Gdyby ta się nie stało, napisz tu ponownie.
Dzięki
właśnie jedna wpłata znalazła się na koncie sprzedającego, jeszcze jedna 🙂
pozdrawiam
sprzedający jednak dostał tylko raz pieniądze więc poczekam kilka dni
dziękuję
@MirekKrug gdybyś miał więcej pytań, możesz napisać do nas tu.